• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (Millie)

Har sex 1-3 ggr/helg, då vi inte ses oftare, han jobbar nätter, så vi är ju knappt vakna samtidigt heller mer än några timmar på sen eftermiddagen/kvällen.

• Anonym (...)

Har varit tillsammans med min man i 8 år och varit gifta i 5.. 2 barn. Har just nu sex kanske 1-2 ggr i månaden pga att jag inte mår riktigt bra psykiskt. Mannen hade nog önskat lite oftare men väntar tålmodigt till de ggr jag har lust :) Innan när allt var som normalt så brukade det bli iallafall 1-2 ggr i veckan och det tyckte mannen också var lagom.

• Johanna6
    Anonym (?) skrev 2010-01-13 23:02:52 följande:

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

I början två gånger om dagen men nu efter ett par år ungefär varannan dag. Är nöjd.
    Levde i ett förållande med ett dåligt sexliv tidigare och vet hur dåligt det är för ett förhållande.
  • missan75

2-3 gånger i veckan för tillfället. Jag behöver inte ligga mer, kan tom avstå ett tag för att verkligen sakna varandra. Sexet blir grymt när det gått ngn vecka...

• Johanna6
    Anonym (?) skrev 2010-01-13 23:02:52 följande:

...Nu har vi dock inte legat med varandra på över en vecka pga jag sprack lite sist. Han är välldigt välutrustad.
  • Anonym (Nora)

En gång i veckan. Jag skulle önska mer men det är en helt ok kompromiss, det är bra och kul sex.. Är 49 år och har varit ihop i 25 år.

• Postman

En till två gånger i månaden, ibland färre. Vi har varit tillsammans i 28 år.

Skulle gärna vilja mer men vi har tappat tråden för sex tyvärr, det har blivit mest jobbigt för oss båda tyvärr.

• Anonym (vi)

2 heltidsjobb, gård, djur, skog och 4 års förhållande.
    30 år gamla. Sex 6-7 gånger i veckan, kvalitetssex  

• Anonym (Munken)

Ungt par vart tillsammans 2,5 år.
    1ggr/månad i genomsnitt, vi pratade i början mycket om hur skönt de va att ha träffat någon med samma sexdrift. Visade ju sig inte stämma, helt klart de tråkigaste sexlivet jag haft

• Anonym (Trasig vagina)

20-30 ggr i månaden, men så gott som aldrig samlag. Efter att ha gått sönder vid förlossning gör samlag bara ont även åratal senare, så det är efter snabb huvudräkning att vi 69:at varandra ca 4500ggr. Detta har gett en viss effektivitet i sexlivet och eftersom bägge är nöjda och glada efter 5 minuter (inklusive förspel) så blir det nog mer frekvent än för många andra par i samma ålder.

Svar på tråden hur ofta gör ni det?