• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-04-04 09:11:15 följande:
    Du behöver inte blir ledsen eller få ont i hjärtat :) :).
    Att jag och min fru har ett för dom allra flesta speciellt sexliv är vi väl medvetna om men jag älskar att ge henne oralsex efter att hon varit med andra män och hon älskar att ha sex med/visa upp sig för äldre män så vi har haft turen att hitta en partner som uppmuntrar och möjliggör våra respektive "intressen", ingen av oss har någonsin gjort något vi inte vill, sen har vi ju prövat en massa saker under våran relation innan vi hittat dit vi är idag.
    Du är en fascinerande man må jag säga, omöjligt att inte bli nyfiken och vilja veta alla detaljer. Men jag ska lägga band på mig själv och bespara dig min fortsatta nyfikenhet. 
  • Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 09:16:24 följande:
    Du är en fascinerande man må jag säga, omöjligt att inte bli nyfiken och vilja veta alla detaljer. Men jag ska lägga band på mig själv och bespara dig min fortsatta nyfikenhet. 
    Haha tack. :).
    Vi har provat det mesta och det skulle bli ett långt inlägg om jag skulle beskriva allt vi gjort innan vi hamnat där vi är nu där dom allra flesta nog skulle säga att vi ligger på gränsen till vad som är ok men vi gillar att prova nya saker och då är det naturligt att "gränsen" flyttas men så länge allt sker med samtycke och inget rent olagligt händer så är det ju bara att njuta. ;)
  • Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-04-04 09:25:49 följande:
    Haha tack. :).
    Vi har provat det mesta och det skulle bli ett långt inlägg om jag skulle beskriva allt vi gjort innan vi hamnat där vi är nu där dom allra flesta nog skulle säga att vi ligger på gränsen till vad som är ok men vi gillar att prova nya saker och då är det naturligt att "gränsen" flyttas men så länge allt sker med samtycke och inget rent olagligt händer så är det ju bara att njuta. ;)
    Det har du helt rätt i! Förlåt men jag har två sista frågor innan jag kan släppa detta - har du aldrig varit nyfiken på att vara med någon annan än din fru? Och har du aldrig gått igång på penetrerande sex (jag tänker innan din fru)? 
  • Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 09:49:03 följande:
    Det har du helt rätt i! Förlåt men jag har två sista frågor innan jag kan släppa detta - har du aldrig varit nyfiken på att vara med någon annan än din fru? Och har du aldrig gått igång på penetrerande sex (jag tänker innan din fru)? 
    Ingen fara.
    Nja det kan väl inte påstå att jag har varit, min fru är galet sexig och en fantastisk person.
    Jag har legat med 2 kvinnor innan min fru varav båda var mer av one night stands så det är med min fru jag (och hon) har utforskat våran sexualitet och jag väljer mycket hellre att ge henne oralsex efter att hon varit med en äldre alpha man med "stor utrustning" eller att hon klär sig utmanande och "visar upp sig" för äldre män (gärna män vi känner eller på annat sätt är nära) än att själv ha penetrerande sex med henne, vi lever som sagt i en cuckold/hotwife relation så för oss är det inget konstigt. :)
  • Anonym (Fantastiskt)
    Krille89 skrev 2023-04-04 09:59:57 följande:
    Ingen fara.
    Nja det kan väl inte påstå att jag har varit, min fru är galet sexig och en fantastisk person.
    Jag har legat med 2 kvinnor innan min fru varav båda var mer av one night stands så det är med min fru jag (och hon) har utforskat våran sexualitet och jag väljer mycket hellre att ge henne oralsex efter att hon varit med en äldre alpha man med "stor utrustning" eller att hon klär sig utmanande och "visar upp sig" för äldre män (gärna män vi känner eller på annat sätt är nära) än att själv ha penetrerande sex med henne, vi lever som sagt i en cuckold/hotwife relation så för oss är det inget konstigt. :)
    Okej, då är jag med. Ja, kul att ni hittat något ni båda gillar och som funkar i er relation. Det är nog inte vem som helst som skulle kunna få en sådan konstellation att fungera, så att ni båda gillar det är imponerande! 
  • Krille89
    Anonym (Fantastiskt) skrev 2023-04-04 12:34:11 följande:
    Okej, då är jag med. Ja, kul att ni hittat något ni båda gillar och som funkar i er relation. Det är nog inte vem som helst som skulle kunna få en sådan konstellation att fungera, så att ni båda gillar det är imponerande! 
    Ja vi tänder på det enormt mycket båda två så vi haft tur som har hittat varandra..
    Ja så är det det är nog inte många som tycker om att ens fru har sex med äldre män, klär sig utmanande när hon vet att hon ska träffa snygga äldre män och skickar snuskiga/utmanande bilder till en man som står oss/mig väldigt nära relationsmässigt.
  • Anonym (Conny Lingus)

Vi är mellan 60 och 70, har fvarit ihop i 25 år och har sex som en klocka en gång i veckan. Blått piller och glidmedel, och annorlunda mot när man var riktigt ung. Men såååå skönt! Alltid!

• Kaede
    Anonym (För ofta) skrev 2023-04-04 08:12:48 följande:

2 ggr i veckan kanske, hade gärna haft mer sällan men han är jättekåt av sig och ska alltid dra ut på sexet. Jag har kunnat få orgasm och kunnat vara kåt tidigare vid sex men nu var det längesen jag fick orgasm och ens var kåt vid sex. Antar det blir så när man närmar sig 40 och klimakteriet

Låter hemskt. Samma ålder som dig och blir typ besviken om det bara blir två gånger i veckan under en längre period. Klimakteriet (för-klimakteriet) behöver inte vara som du beskriver det. Har du pratat med någon bm eller gyn? Mätt hormonnivåerna och så. 
  • Anonym (Näppeligen)
    Anonym (För ofta) skrev 2023-04-04 08:12:48 följande:

2 ggr i veckan kanske, hade gärna haft mer sällan men han är jättekåt av sig och ska alltid dra ut på sexet. Jag har kunnat få orgasm och kunnat vara kåt tidigare vid sex men nu var det längesen jag fick orgasm och ens var kåt vid sex. Antar det blir så när man närmar sig 40 och klimakteriet

Turligt nog så är det inte så för alla och framförallt inte innan 40. Det är lite väl tidigt att ta det som ett normaltillstånd. Men gillar man inte sex så kanske det passar. Jag är 57 och upplever tack och lov inte nån försämring än. Peppar peppar....
  • Anonym (För ofta)
    Anonym (Näppeligen) skrev 2023-04-04 17:20:02 följande:
    Turligt nog så är det inte så för alla och framförallt inte innan 40. Det är lite väl tidigt att ta det som ett normaltillstånd. Men gillar man inte sex så kanske det passar. Jag är 57 och upplever tack och lov inte nån försämring än. Peppar peppar....
    Vad bra för dig! 
  • Anonym (Varje vecka)

Hej! Jag 27 och min sambo 50 har sex ca 2-3 gånger i veckan. Tror inte det gått en hel vecka utan sex för ossGlad

• Anonym (Vi gör det)
    Anonym (Varje vecka) skrev 2023-04-11 16:00:36 följande:

Hej! Jag 27 och min sambo 50 har sex ca 2-3 gånger i veckan. Tror inte det gått en hel vecka utan sex för ossGlad

Hur många gånger ca onanerar du varje vecka? För 2 ggr per vecka låter väldigt lite i din ålder.
Svar på tråden hur ofta gör ni det?