• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (kroppen vill int)

Vi har sex en-två ggr per månad. Min sexlust har svalnat rejält. I början hade vi sex jämt så fort vi kom åt (började som KK {#lang_emotions_laughing} för 9 år sedan) Men nu så blir det liksom inte mer än så. Jag vill i huvudet men min kropp hjälper inte till. Och att ha sex bara för att han vill är INTE ett alternativ för mig då jag haft det så i mitt förra förhållande och det tog död på det förhållandet. Min man skulle vilja ha sex minst en gång om dagen så det är jobbigt för oss båda.

• redneck girl
    Anonym (?) skrev 2010-01-18 23:52:44 följande:
    okokok.... kan ni lägga till hur länge ni varit tillsammans. jag och min sambo sexade fem ggr om dan första tiden oxå. upp till första året. sen svalnade det och nu tre år senare blir det kanske 1-2 ggr i månaden. jag är inte nöjd med det.
    menar du mig? så har vi varit i hop i 20 år nu.
  • Anonym (ofta)

Vi har sex ungefär varannan dag, på ett eller annat sätt! Jag skulle klara mig på mindre, men det stör mig inte så jag kan "ställa" upp utan att må dåligt av det!
    Vi har varit tillsammans i 18 år.

• Anonym (nöjdis)

Vi har varit ihop i 5 år ung-, det blir väl sex 1-5 ggr i veckan (allt därimellan - varierar). Det var härligt med den nykära perioden då det blev lite närsom, men jag är nöjd som det är nu!

• Anonym (40+ kvinna)

Nu är det ju lite speciellt för oss eftersom vi inte bor ihop så vi "passar på" när vi ses varannan (lång)helg - då har vi sex 2-3 ggr/dag och jag hoppas att det fortsätter på det viset om/när vi flyttar ihop!

• strutten

1-2 gånger var annan var/tredje månad, ibland mindre. Jag är den som startar och är aktiv. Jag hade gärna sett fler lustfylda stunder men jag vill ju att det ska vara ömsesidigt. Har varit tillsammans i snart 9 år och så här har det varit sedan år två. Det har varit jättejobbigt för oss båda då jag har haft behovet och och hon har kännt pressen. Fram till nu har det varit mest det fysiska behovet som har pockat på men det har svängt till att jag vill ha det erotiska och sensuella. Det är tråkigt men jag tror det börjar smitta av sig till övriga bitar i vårt förhållande så jag är rädd att jag börjar se vart detta ska sluta

• NiklaasKaroliine

vi har sex minst 1 gång om dagen :O :D och jag e svinnöjd med det !
    men skulle ju inte klaga om de blev fler ggr.. haha :)

• Anonym (Torrboll)

Jag skrev tidigare i tråden... har inte haft sex sedan hösten 2007. {#lang_emotions_surprised} Har varit ihop fem år. Innan graviditeten sexade vi väl loss mer eller mindre varje dag. (På mitt initiativ nästan varje gång.) När jag blev gravid tappade jag lusten, alltså slutade vi sexa då. Nu önskar jag att jag kunde hitta tillbaka till den där kåta typen jag var förut, men det är svårt. Tror att enda sättet att hålla lusten vid liv är att fortsätta porra loss!

• redneck girl
    Anonym (Torrboll) skrev 2010-01-19 18:41:21 följande:
    Jag skrev tidigare i tråden... har inte haft sex sedan hösten 2007.  Har varit ihop fem år. Innan graviditeten sexade vi väl loss mer eller mindre varje dag. (På mitt initiativ nästan varje gång.) När jag blev gravid tappade jag lusten, alltså slutade vi sexa då. Nu önskar jag att jag kunde hitta tillbaka till den där kåta typen jag var förut, men det är svårt. Tror att enda sättet att hålla lusten vid liv är att fortsätta porra loss!
    ni får anstränga er lite och kämpa.bara du släpper lös igen,så ska du se att du gillar det.det farliga med att man helt slutar,är nog att man kommer långt i från varandra.och det kan bli svårt att reparera skadan.2007,är ju jätte längesedan....
Svar på tråden hur ofta gör ni det?