• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • redneck girl
    uffen699 skrev 2010-02-08 14:25:14 följande:
    4-5 gånger om året. Hoppas vi kan få till det lite oftare, men när vi väl gör det så är det underbart. Vi har varit ihop i 20 år.Jag jobbar visserligen till sjöss och är borta i 4 veckors perioder men är sedan hemma i 4 veckor.Så det blir kanske 1 gång varje period jag är hemma.
    oj,vad har hänt.jag har också haft samma gubbe i 20 år.men vi har lyckats hålla ångan uppe rätt friskt faktiskt.vi gör det flera ggr i veckan.skulle vara svårt kåt och inte klara mig om gubben jobbade borta så länge i taget;)
  • Lo Ammi

Efter årsskiftet har vi jobbat upp oss till 2-3 ggr/vecka vilket jag är nöjd med. Tidagare har det varit ca 1 gång/vecka vilket jag tycker är på tok för lite. Vi har dock inga barn...

• uffen699
    redneck girl skrev 2010-02-08 16:00:00 följande:
    oj,vad har hänt.jag har också haft samma gubbe i 20 år.men vi har lyckats hålla ångan uppe rätt friskt faktiskt.vi gör det flera ggr i veckan.skulle vara svårt kåt och inte klara mig om gubben jobbade borta så länge i taget;)
    Nej om jag visste vad som hänt så hade jag gjort allt jag kan för att ändra det.
    Ja jag är oerhört kåt och längtande när man kommer hem utan att ha sett en kvinna på 4 veckor.
  • Anonym (jämt)

vi har sex minst en gång om dagen... gärna 2-3 gånger om dagen.

• Anonym (/:)

1 gång i veckan typ.. jag som kille 25år tycker det är för lite, min tjej 19år, tycker det är lagom.. 

vi har varit tillsammans i 2 år snart, i början så tillfredställde hon mig nästan varje dag, för att allt eftersom tiden går, så blir det mer och mer sällan... 

vet inte vad jag ska göra, jag har pratat om detta flera gånger men får inget direkt svar och besked.. 
    det verkar vara som där är och det kommer förbli så som det är.... /:

• Anonym

om han får ta initiativ så blir det väl en gång varannan vecka. om jag tar initiativ för att få sex så ofta som jag vill, skulle vi ligga varje eller varannan dag.

lite trist. det blir alltid att jag känner mig som en slampa som ska erövra honom. varför kan jag inte få känna mig som en slampa som blir erövrad? =)

• Mamma till Fem döttrar

4-5ggr i veckan! BRA sex dessutom!Tungan uteCool

• Anonym

Vi har varit tillsammans i tolv år och har tre barn. Vi har sex 1 gång i veckan. Handlar mest om tidsbrist. Vi jobbar heltid båda två + att vi har en gård med djur. Vår tonåring ska skjutas på träning 4 mil bort 3 dagar i veckan + att både jag och min sambo tränar. Då blir det rätt så ofta att man är väldigt trött och istället för sex så blir det huvudstupa ned i säng.

• Anonym (Bocken)

Vi har sex varje morgon, ock varje kväll, undantag max 3 gånger i månaden.
    Nej det är inte för mycket, vi älskar det.

• keron

Har sex 1-2 ggr i månaden. Nej, jag är inte nöjd. Skulle helst inte ligga alls.

Svar på tråden hur ofta gör ni det?