• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • redneck girl

vi har sex flera gånger i veckan.och jag varken skryter eller överdriver.

• giftman

Två till tre ggr i veckan som bäst och ibland mer sällan än så. Beror tyvärr ganska mycket på min frus dagsform. Hade det varit helt på mina villkor så 7 - 8 ggr / vecka, kanske.

• cornelia90

Vi har sex 1-2 ggr per dag, på helgerna mer! vi vill båda, men han tar ofta intiativ och det triggar mig. Mycket vanligt vardagssex, ooch det är underbart. Ska aldrig sluta har vi lovat varann.

• Anonym (Emmet)

Det varierar. Varje vecka i alla fall! Oftast varannan dag,men ibland så varje dag eller flera ggr om dagen. Myser gör vi hela tiden nästan!

• Anonym

Några ggr i månaden efter 9 år tillsammans. Skulle nog gärna kunnat vara lite oftare.

• Anonym (2)

Vi har väl sex två gånger i veckan.. Men i vanliga fall oftare. Nu har vi en lliten bebis på 4,5 månader så det blir bara de två gångerna.

Vi har nog ganska mycket sex dock. Allt är ju normalt som man säger.

• Anonym
    Anonym (2) skrev 2010-01-14 22:33:30 följande:
    Vi har väl sex två gånger i veckan.. Men i vanliga fall oftare. Nu har vi en lliten bebis på 4,5 månader så det blir bara de två gångerna. Vi har nog ganska mycket sex dock. Allt är ju normalt som man säger.
    Vi har ganska mycket sex i vanliga fall alltså ^^ Innan lillan kom var det minst en gång om dagen även under graviditeten, även om vi fick vara lite försiktigare.
  • Anonym (tt)

Ca 1-2gg/v, då pga han eftersom jag inte har någon sexdrift alls!

• Anonym (nöjd tjej)

1 gång i månaden, är nöjd. Mannen också. Vi har andra intressen än bara sex i huvudet.

• Knytt1

I genomsnitt en gång/dag. Ibland blir det mer, ibland hoppar vi över nån dag.
    Känns lagom för oss!

Svar på tråden hur ofta gör ni det?