• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (never)

Vi har nästan aldrig sex. JAG vill inte. Är totalt ointresserad av sex. När vi har det, så är det enbart för min partners skull, jag tycker ju synd om stackarn. Nu har vi inte haft sex sen jag fick reda på att vi väntar barn, och det var i början på oktober. Men nu beror det messt på att jag inte vågar. Är så rädd för att få en blödning, och då får jag panik. Har haft ett mf innan denna grav, så oron är hög.

Men i snitt i "vanliga" fall, så blir det kanske 1gång varannan månad. Fick jag bestämma så skulle det bli aldrig! {#lang_emotions_smile}

• Anonym (gift man)

1-2 gånger per halvår. Jag är inte nöjd med det. Skulle nog tycka att det kändes bra med 1 eller 2 ggr per vecka.

• Seize the day

Just nu på helgerna p g a vår livs och arbetssituation. Ibland 1 gång, ibland 4. Beror på hur man har det och mår. För oss har vi 6 oftare nu än tidigare. Jag var inte så intresserad innan, men det har ändrat sig...till min mans glädje. Jag tar också oftare initativ till det...mmmm{#lang_emotions_tongue_out}

• Seize the day

glömde..till min egen glädje oxå naturligtvis. Nog så viktigt tycker jag!{#lang_emotions_kiss}

• redneck girl
    Anonym (nöjd tjej) skrev 2010-01-16 02:02:24 följande:
    1 gång i månaden, är nöjd. Mannen också. Vi har andra intressen än bara sex i huvudet.
    alla har nog mer intressen än sex......man hinner med både och.
  • Knytt1
    redneck girl skrev 2010-01-16 12:11:27 följande:
    alla har nog mer intressen än sex......man hinner med både och.
    Precis! Skippa tv:n och sexa istället!
  • redneck girl

sen säger man väl inte direkt att sex är ett intresse kanske.jag har många intressen om någon frågar,men jag brukar inte svara att mitt intresse är att knulla.det hör bara till.så förutom att knulla brukar vi hinna med andra saker med.

Anonym (nöjd tjej) skrev 2010-01-16 02:02:24 följande:
    1 gång i månaden, är nöjd. Mannen också. Vi har andra intressen än bara sex i huvudet.
  • Anonym (?)

okokok.... kan ni lägga till hur länge ni varit tillsammans. jag och min sambo sexade fem ggr om dan första tiden oxå. upp till första året. sen svalnade det och nu tre år senare blir det kanske 1-2 ggr i månaden. jag är inte nöjd med det.

• Anonym (aldrig)

Sex månader sen sist, verkar inte bli mer. Detta efter 9 år och tidigare 1 ggr per vecka.

• Anonym (Lilla frugan)

Vi har varit tillsammans i drygt sju år och har sex ungefär 2 ggr i veckan. I början var det ju flera gånger om dan, gud vad jag kan längta tillbaka till den där härliga, nykära tiden!

Svar på tråden hur ofta gör ni det?