• Anonym (?)

hur ofta gör ni det?

verkligheten brukar alltid se annorlunda ut, folk kan skryta och överdriva. Men hur ofta har ni egentligen sex? och framförallt är ni nöjda med det? är det normalt att ha sex en gång i månaden??? det har vi, jag hade önskat två ggr i veckan, men det är vi inte två om tyvärr....

• Svar på tråden hur ofta gör ni det?
  • Anonym (Man50)

Vi har sex tillsammans ungefär en gång i månaden. Alltid på min frus (47) initiativ. Det är inte någon spontan och lustfylld aktivitet utan jag tror att min fru tycker synd om mig och har sex för att göra mig glad. Jag gör det för att visa att jag fortfarande kan tända på henne så att hon känner sig åtrådd.

• Mimosa86

Typ 3 ggr i veckan. Vi hade båda velat ha mer men man ska ju ha orken.

Nöjd men jag hade kanske velat ha de generellt längre och mer action. Men det blir mer på helgen, kanske inte realistiskt en tisdagskväll liksom? men men

• Anonym (Klippa)

Senast var 10 år sedan...
    Jag vet inte varför jag stannar kvar... endast för barnens skull...

• Anonym (M)
    Anonym (Klippa) skrev 2023-02-27 17:04:23 följande:

Vänta va??? 10 år!? 
  • Anonym (Twice a week)

Blir fredagsknullet och någon gång mer i veckan.

• Anonym (ledsen)
    Anonym (Klippa) skrev 2023-02-27 17:04:23 följande:

Känner igen mig mig fast älskar henne mer än nåt annat väntat hela tiden men nu vill hon separera  hon skulle behöva en rejäl fylla o rejält knull för att komma ihåg hur man har roligt
  • Anonym (Old)

Efter 25 år tillsammans ligger vi nog fortfarande omkring ca 250 gånger om året, Något år har vi nog legat på minst det dubbla...

• Krille89

Jag och min fru har sex kanske 1 gång varannan månad på sin höjd, vi är båda överens sedan länge om att hon får sin sexuella njutning på annat håll och jag får min njutning av att hon får det på annat håll så alla är nöjda och glada.

• Anonym (Twice a week)

Knullade i tvätt stugan igår. Satte på henne bakifrån samtidigt som hon hade händerna på torktumlaren.

Svar på tråden hur ofta gör ni det?