Rhino, det ar val jattevanligt att borja fundera pa doden runt 5 va? Sen kommer det en annan period vid 8 om jag inte misminner mig, fast det kan jag mycket val gora!!
I vilket fall som helst sa ar det ju fascinerande vad som finns i deras huvuden.
Min man ar ju lite knapp i somnen, bara igar blev det jattesnurrigt. Jag gick och la mig lite innan midnatt, och da hade han redan sovit i nan timma, (han pluggar infor nat prov pa jobbet, sa han hade somnat nar han forsokte gora det lite sjalv). I alla fall sa kommer Ella in precis runt midnatt, (jag hade just somnat), och vill ha kallt vatten. Min man hoppar da upp, stanger av veckarklockan och sager, "jag maste ga upp anda, jag maste raka mig", sa jag ger honom Ellas vattenflaska och gar och lagger mig igen. Min man snurrar runt som en galning i lagenheten och efter 3 minuter sa kommer han tillbaka till varat sovrum, fortfarande med flaskan i handen och fraser surt, "klockan ar ju inte sex", som att det var mitt fel att han vaknade och trodde det var dags att ga upp!!! Sen tog det ytterligare en minut innan jag fick fram att han skulle ge Ella vatten, for det hade han inte ens uppfattat!!
Han sov pa soffan sen, (Finn vaknade och lat lite for lange), och hade tydligen varit uppe och snurrat nan gang vid 3-tiden med.