Hahaha, nu sa ar ju Finn inte sa gammal, men han ar helt klart lugnare an Ella an sa lange. Hon klattrade ju och hade sig vid det har laget, medans han ar sa nojd med att bara ga och vara.
Det skall bli spannande att se hur han blir nar han blir storre, for han visar tecken pa att bli ett litet yrvader han med, men vi far se som sagt.
I alla fall sa skulle inte Ella alls forsta att jag forvantar mig att hon skall uppfora sig aven om jag inte ar med i rummet, men hon skulle absolut kunna ha gjort precis samma sak som Alexis gjorde. Hon ar inte sa bra pa impulskontroll annu, och hon testar garna granser. Samtidigt blir hon ofta jatteledsen nar hon gor nagot hon inte borde, och sa sager hon forlat precis heeeela tiden. Vi vet inte riktigt hur vi skall deala med det dar. Det ar nan pusselbit som saknas i hennes varld helt klart. Forhoppningsvis ploppar den pa plats snart, for det ar jattejobbigt att bli arg for att hon gor nagot fel, (fel as in nagot som hon vet att hon inte borde gora), men samtidigt behova trosta henne for att hon blir ledsen.