gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Jag är i örebro nu och tänkte föda här så någon fika hinns det inte med. Kan dock uppdatera lite om läget. Är ganska trött men inte så farligt ändå. Får ofta på kvällarna, särskilt om jag tagit en promenad, ett kraftigt tryck neråt som strålar ut på insidan av låren. Hoppas det betyder att det håller på att hända något. Har ju förvärkar också men det har jag haft hur länge som helst så de struntar jag väl lite i.
I övrigt har det sparkats hejvilt på sistone. Nu gör det ont tycker jag! Sparkar så hårt och länge så jag blir alldeles knäpp:P Börjar känna att bebisen är mer än välkommen ut nu. BF 21 juni. Lycka till alla!
Jag födde min dotter i mars förra aret i Linköping, da var det sen avnavling och dom väntade även trots att dottern hade svart med andningen.
Tror inte heller livmodersammandragade ges pa rutin, jag fick det men först efter att en läkare tillkallats och bedömt att det behövdes.
I morgon är det beräknad födsel för mig.. Men det känns inte som om det är på gång. Har ställt in mig på att det blir av runt midsommar så jag inte blir tokig!
Min barnmorska föreslog hinnsvepning om jag vill det i nästa vecka, är det någon av er som har gjort det?
Oh vad spännande det är nu när ni är flera som går och väntar på sluttampen!
Själv har jag precis slutat jobba denna veckan och ska nu börja min väntan här hemma. Det är tre veckor kvar men det känns bra med lite vila. Behöver det för blodtrycket är högt så jag får gå på kontroll varje vecka, äggvita fanns det inte sist jag kollade så det var skönt.