gravida i linköping?! :)
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Hej! Jag är gravid i vecka 11 och söker andra gravida i Linköping :) kanske kan gå promenader framöver och prata om saker vi funderar över :) vore kul att få kontakt med er!
Heeej!
Jag kanske kommer in lite sent, men jag ärr gavid i vecka 26 och jag vill jätte gärna träffa fler gravida i Linköping, vore verkligen jätte kul ! kan inte dom som vill det lägga till mig på facebook då jag är inne där oftare , men skriv självklart till min mail med :) På facebook heter jag Elin Hasselblad och min mail är nr_1_elin@hotmail.com.
Hoppas vi hörs :) Kramar! Elin!!!!
Hinnsvepning har jag inte gjort, men däremot tog de hål på hinnorna under förlossningen. Vattnet gick inte för mig och jag var öppen 10 cm så då tog dom hinnorna. Jag kände ingenting alls, vet dock inte att det var för att jag var så gott som mitt uppe i förlossningen och hade annat att tänka på, eller för att det inte gjorde ont. Hade också lustgas som hjälpte till.
Fika den 23e kan jag!
Blir det någon lunch/fika idag?
ja det har fungerat bra att jobba helt enligt vad jag planerat för...kanske inte skulle ha gjort det alla gånger för det kan vara rätt stressigt på jobbet men det gick.
än har jag inte fått diagnosen havandeskapsförgiftning men det är veckokontroller som gäller då blodtrycket ligger högt och vi håller koll på äggvitan som inte kommit tillbaka.
hur mår ni andra?
Hej allihop!
JAg hoppas att jag också får vara med här. Jag har BF 27/10 och hittar gärna på något någongång. Jag ledig till i början av augusti så jag har gott om tid :)
I tisdags kom lilla Alva till världen!
Hon vägde hela 4640 g och var 53 cm.
Nu väntar ett helt nytt liv för mig och min man! Vi har längtat och nu äntligen är det här!
Hoppas att allt är bra med er andra, och välkommen till tråden Johanna! Kanske barnvagnspromenader i höst?!
Grattis Lolca! 
Vi slapp igångsättning, det räckte med en bedömning inför igångsättning för att sätta fart på det hela, så i måndags kom vår lilla Saga, 50cm och 3600g! Känns underbart!
Ser fram emot fika och promenader senare!
Grattis till er båda! Så härligt att allt gick bra!
Stort grattis till er! Vad roligt att det har gått bra allting! Nu hoppas jag få stå på tur med +6 dagar idag.