• Nihao

bf-juni västerås

Hej hej.
    Hur känner ni ang fika? Är det stan som gäller eller vågar nån bju hem? Om stan, känner ni för bara fika eller blir det nån lättare mat-intagning om vi tar det kvällstid?
    Idag känns stressigt, men ska vi inte planera in nån liten träff i helgen kanske? Lördagslunch på stan eller söndagskaffe hos nån? Vad säger ni?

• Nihao

Jag satsar också på lördag kl 12. :) Spännande. Då är vi nog 7 hittills?

• Nihao

Fasen, det verkar som om jag kanske får förhinder på lördag. :( Kalas i Östergötland, barnen ska få träffa kusiner... men det är inte bestämt om vi åker än, så än finns hopp.

Kul att så många fått gå på UL nu, härligt att det är så mycket sprattel i magarna! :)

• Nihao

Tja tja

här har man haft fullt upp på jobbet ett par dar o inte surfat, och 2 helsidor är fulla med skitsnack, kul! Lägger upp mig på listan igen och jag har även planerat att komma idag på lunchen!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 22 maj - Bezilia
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 25 Juni - Angeni

Kommer idag
    MumsMaräng, Angeni, MaraFara, Jolinsfaster, Bezilia, Plogen Hippygirl, Nihao.

• Nihao

Angeni: trista förutsättningar. Hoppas det ordnar sig.

Ja, det var kul att ses, jag tänkte att Det tar väl en timme eller så, och så vips var klockan kvart över två och Oj så snabbt det gick!
    Bra också att vi bokade in en ny date på en gång. Vi får se hur läget ligger om jag kommer själv eller tar med mina små vilddjur, det är ju alltid kul att leka med "jämngamla" för barnen. =)
    Undrar om man ska baka nåt och ta med?

Här väntar jag fortfarande på konkreta besked från chef vad som händer. Så länge håller jag min graviditet obenämnd (om ingen frågar, för jag ljuger inte), men det "roliga" är att vi ska på invigning för ett nytt kontor på fredag i Solna, och jag erbjöd då att köra bil så man kommer rätt, och så får 4 pers till plats... och jobbarkompisarna försöker övertala mig att ställa bilen och ta tåg så jag kan få dricka! "Det går väl bussar, och pendel, och och... det måste väl gå å koll upp?"
    Att det inte ser nåt tycker jag är fantastiskt! Ha ha.

• Nihao
    Shit, jag har inte tänkt alls på babyskydd o sånt än. Är ju lååångt kvar, eller? =)
    Vi lånade till tvillingarna, men nu kanske man ska köpa eget?
    Kläder har vi hur mycket som helst, eftersom det var tänkt med ett syskon har vi inte slängt nåt (som inte var fläckigt eller trasigt osv). Dock har vi lånat ut kassen med ca 40 bodys i, samt byxor, mjukisdressar och alla andra "förstakläder" till en annan tvillingmamma (kan vara kul att matcha lite ibland och slippa köpa allt nytt), så där hoppas jag hon inte har slängt dem utan att vi kan få tillbaks dem...

Återkommer med fikatider jag kan...
  • Nihao

i v 27?? Jag är i v 22 och ska ha 9 juni, när är din BF?
    Vi får efterlängtat besök av föräldrar i helgen som kommer, både vi och barnen har längtat, så träff nu på söndag går inte. Men den 28:e har jag inget inbokat än, så där kan jag läggas till.

Lycka till marafara, hoppar du får fortsätta må bra.

Nu ser jag också gravid ut, mer är sist :)

Är gravidyogan värd 100 spänn åt gången? Nån som kör vanlig gympa på friskis?

• Nihao

Hippygirl: Ahaaaaa, ja då förstår jag. Fick inte ihop det där med juni, men jag är ju inte mer än korkad heller... =)

Plogen, jag har ingen aning. Kanske dags att ställa sig på vågen igen, för nu borde jag verkligen ha gått upp lite. Känns kul att ha lite mamma-mage igen. Ska bli jättespännande att se hur stor man/jag blir med bara en liten i magen! Med mina premisser kommer nog allt vara litet och nätt, men man vet ju aldrig. 8 kg är förresten inte mycket, kroppen fixar det där bra.

Shia: välkommen hit, kul att se vem som kan trycka ut ungen först då, ha ha. Jobbar du i stan?

• Nihao
    Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73, Plogen
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73, Nihao.

Jag kommer inte på söndag som sagt, men ni får ha så himla kul!!

När jag sa friskis och träning hade jag inte gravidgympa i huvudet, utan de vanliga passen. Jag undrar vilka medelpass som är roliga, har inte gått på så många olika, mitt favorit är ett lunchpass på onsdagarna! Men det var några veckor sen jag gick på det (förra veckan var jag verkligen taggad, men mitt kort krånglade och när väl kön på 20 personer till kassan hade gått förbi och det var min tur så var det 2 platser kvar, och när jag skulle registrera så KLICK var det fullt!! SÅ arg!) och nu söker jag fler roliga lagomjobbiga svettpass. :) Tips?
Svar på tråden bf-juni västerås