Fika hos Bezilia 28/2:
Bezilia
Shia (Frida)
MumsMaräng
Vihk
Angeni
Plogen
MaraFara (Sara)
Happy73
Nihao
Hur stor är din hund Belizia? Och hur arg är din katt? Tänkte på att OM min man jobbar så får jag ta med mina barn (ok?), och en av brudarna är lite lätt djurförsiktig...
Jag och familjen var ute och skottade järnet igår, har en stor uppfart och så försöka få till en gång till garaget, ta sig fram till soptunnan, postlådan, få fram bilen under snötäcket osv... blev så att jag nästan slet ut mig. Träningsvärk i mage, ljumskar och en HÅRD mage, inte så skoj. Men idag, efter att klätt på två 2-åringar massvis med kläder, dragit dem i pulka och snowracer till dagis (där de inte plogat alls, bilarna stod på gatan och föräldrarna pulsade i finkläder 100 meter med barn på armen till porten, tur att man bor nära!) och cyklat ner till jobbet i polarexpeditionskläder, så mår jag mycket bättre. Det känns trots allt friskt, även om jag nu LÄNGTAR till vår och takdropp!!
Tvärtemot dig Mumsmaräng, älskar jag OS. Önskar dock att tidsdifferensen var annorlunda så de skulle börja sända lite tidigare. Jag behöver min nattsömn men har dålig OS-karaktär. :P