bf-juni västerås
Happy: Vilken pärs, förstår att du hade hjärtat i halsgropen! Skönt att det inte verkade vara så farligt iaf.
Plankan: Välkommen in i snackevärlden också. :)
MaraFara: Härligt att det har varit så bra!! Förstår att turkarna blev charmade av Melvin, han verkar vara en solstråle. Hoppas du är utvilad o välmående nu.
Lady: Ja, det var Petter. Det var sprutdags, (shit vad snabbt tre månader gick!) o jag kunde ju inte ta med stora tjejerna dit, så vi fick dela på oss. Lite skönt att han tog skrikandet så slapp jag. Blir så ledsen när barnen skriker, även om det är för en "god saks skull". Erik har också rullat ganska många gånger. En gång mer än annars, då han rullade av filten hos mina föräldrar och rakt ner på trägolvet... inte så uppskattat av honom, så nu ser jag till att ha gott om mjukt runt omkring när han ligger på magen. :) Gåstol tycker jag funkar vad som helst. Min kompis hade en tunn variant från -77 som ser ut som en liten torkställning typ, dåliga hjul o inga grejer på, o hennes barn älskade den också... mina stora har testat både med fasta o svängbara hjul, o allt funkar. Kan tipsa om hoppgunga också, en riktig hit för små som vill vara med! Kan tro att din Frank skulle älska en sån nu!