Lady B: OooOOoooOh! =D Frank is on the way! Lycka till!
Jag har haft min första mega-förvärk idag. Var på lekplatsen med småtjejerna, gungade dem som sjutton och då BANG smällde det till och det kändes som jag typ skulle kissa ut hela min livmoder och jag kunde inte röra mig av smärta. Kom då ihåg att JaVISST, det är ju så HÄR det känns att föda barn. Inte så kul, men det var väl dags för lite graviditetskomplikationer även för mig. Har haft ont i ljumskar och magen hela dagen efteråt, men nu är det bättre och jag ska sova. Ska INTE gå nån mer dag utan gördeln, det var nog dumt.
Synd att ni ska fika i morrn, jag la ner mitt kontor (längst upp i Melkerhuset, alltså samma byggnad som Bredbar) i fredags och ska nu börja pendla. Räknar med tre veckor, sen ska jag inte jobba på minst ett år. Längtar nu.
Angående fika till helgen så kan vi vara hos mig på söndag, men det blir inte lunch utan ren söt fika! :D Vi har inte så stort som ni tidigare, med vi kan nog klämma in oss. Om det är ok för er så är ni välkomna vid tre (15), jag bakar nåt och om nån av alla er Leilalövers vill och orkar så ta gärna med nåt alster. :)
Verkar detta OK? Annars fixar vi nåt annat.
Försök njuta av era graviditeter tjejer, om bara 7 veckor är de allra flesta bäbisarna här hos oss. O det är över 24 veckor vi har hållit ihop nu, så det går fortfort!