Tjipp!
Kul att ses lite hipp som happ, jag älskar spontanbesök, promenader och fikastunder, så skäms inte för att höra av er ifall andan faller in. Dock har jag ju tre barn måndagar o fredagar, samt efter 14 de övriga dagarna, så det kanske inte är så lugnt o tyst... :) Kommer försöka hänga på till lite öppna förskolor framöver, men jag längtar också efter lite träffar hemma hos nån igen?
Skuggspel, jisses vad jag lider med dig, SKÖNT att det funkar med ersättning, håller nu både tummar o tår för att du ska få några timmars sammanhängande sömn. Det gör oftast hela skillnaden.
MaraFara: Jag tycker du är så stark som är själv med barnen, hoppas verkligen att du får ha det så skönt det bara går i Turkiet och att du får komma hem som den utvilade och pigga mamma du förtjänar!
Har lite panik inför nästa vecka, maken är borta på jobb från 4.30 på måndagmorgonen... då är det jag o alla barnen i flera dagar. Tänkte försöka ta ÖF på Odensvi på måndag, sen dumpa stortjejerna på dagis tisdag, o då förmodligen försöka hitta lite presenter inför helgen. (om jag kan klara att lyfta in vagnen i bilen nu?)
Det är 60-årsfest för mamma, men den måste vi smita ifrån innan alla gästerna kommer för att åka på bröllop! Känns skittungt, massa släktingar o vänner man inte träffat på 10 år, och så gifter sig en kompis till maken 20 mil därifrån... Hoppas det blir kul iaf, men det är upp till mig att packa ihop hela familjen, få in 3 barn o packning i bilen efter 3 dygn själv och sen fara ner 18 mil med dem. Gha. Så nästa torsdag o fredag är jag inte i stan o kommer inte på nån dejt.
I-landsproblem, jag vet, :)