Hej alla andra också. Har också varit lite slö på att logga in dessa dagar, har varit fullt hus hemma med tre barn och altanbygge. Går rätt bra, kanske 75% klart nu. Men jag tänker mycket på er alla! Har skummat lite i inläggen och tycker ni är både tuffa, starka och härliga.
Marafara: Är du på BB nu??? :D Känner med dig, hoppas hoppas du o Melvin mår bra!
Perni: Grattis igen, kul kul o fint namn.
Shia: Bra att ni bestämt er, fint nam också.
Plogen: Vad ska dottern heta? Jättetråkigt med mjölkstockningen, hade jag tänkt på det skulle jag såklart tagit upp det på BB när vi sågs, men så långt gick inte mina tankar. Sorry. Hoppas det går åt rätt håll, kram på dig!
Marängen: Är du också på BB? När man väl tagit beslutet att slappna av brukar allt sätta igång ju :) Hoppas du får vila lite innan det är pluppdags.
Angeni: er lilla dotter var ju supersnäll, bara att njuta!
Jolins: Vad jag vet så anmäls nya barnet på FK automatiskt när man skickat in moderskapsintyget. När jag loggade in, innan Erik hade kommit, stod det anmält FP för barn med beräknat födelsedatum 100609, som man kunde plocka från anmälningsdatum, i mitt fall stod det i april nån gång. Ring annars o prata med någon, har man tur kan de vara både bra och trevliga ^_^
HippY: Trist att ni är sjuka, men trevligt att vi skjuter på fikan. Man räcker inte alltid till med ett lass sjuklingar hemma, oavsett om man får sova på natten eller inte.
Skuggspel: Hur mår du? Du är stark som står ut. Jag vet att det kan vara tungt mellan varven att ha två vildbasar i magen, även om jag förtränger det ibland.
Vikh: Hur går det för dig? Har ni lugna gatan hemma?
Sussi: Inget illamående vad jag kommer ihåg, men det där är väl lika individuellt som allt annat med graviditeter?
Happy: Känner du några symptom inför nedkomst??
Uppdaterar listan lite, hoppas den fylls på snart. Kram på er!
Trådbäbisarna
5 maj : HippYgirl - Sam 50cm, 3295g
5 maj: lady of Baqueta - Frank 52cm, 3420g
26 maj: vikh - Filip 50cm, 3335g
1 juni: Bezilia - Tove 49cm, 3130g
4 juni: Plogen- en dotter
6 juni: Nihao - Erik 50cm, 2978g
7 juni: Shia - Viktor,51cm, 3506g
9 juni: perni80 - Lexie, 51cm, 4340g