Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Tack för tråden{#lang_emotions_smile}

• happy73

vad roligt att ni kommer iväg på lördag. Jag hade jätte gärna följt med men jobbar så jag hoppas att det blir fikatreff snart igen.

ska vi börja med en bf lista?

BF 17 juni - Happy73

• happy73
    sweetiie vad pluggar du för något.
  • happy73

spännande med er som har bf typ samma dag.
    Ni måste skriva i morgon o berätta hur det gick med träffan om alla fick plats{#lang_emotions_sealed}

• happy73

Godmorgon vad kul att vi börjar bli några på tråden då kommer vi kunna fika o träffas jätte mycket under ledigheten. Hur länge ska alla vara hemma. Är det första sita barnet eller är dörren öppen för fler. Jag har alltid sagt att jag vill ha tre men nu känns det som om det kanske bara blir den här kotten sedan så är det stopp. Därför funderar jag på om jag ska vara hemma 1 1/2 år eller något. Har ni berättat för eran chef?

Ha en trevlig dag. Jag är så avis, vill ju träffa alla.

• happy73
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 22 maj - Bezilia
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 25 Juni - Angeni

Ni nya kan väl skriva in er här på listan. Välkomna är ni också.

Kul att höra att fikaat gick bra. Bra med en ny fika träff också. Jag ska kolla upp datumet så fort som möjligt för den här gången vill jag vara med{#lang_emotions_smile}
  • happy73

Hej tjejer jag har kollat upp nästa fika datum och jag jobbar då. jag jobbar nämligen varanan helg. Det vore bra om vi kunde byta datum så jag kan fått träffa er .

• happy73

hej någon som ska träna ikväll på friskis

• happy73
    Fika hos Elin på skälby kl 14.

Lördag 6/2 - Jenny, vikh, Anna (efter 14), MumsMaräng, Jolinsfaster

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,happy73

Lördag 13/2 Happy73

Söndag 14/2 Anna, Plogen,happy73

Lördag 20/2 - Jenny, Anna, MumsMaräng, Sara, Jolinsfaster, Plogen

Söndag 21/2 - Jenny, vikh Anna (innan 14)MumsMaräng, Plogen

Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, Sara, Plogen,happy73
  • happy73
    Jolinfaster jag kom iväg igår på träningen. De hade lite strul med musiken. Vi var fyra stycken igår men det hade varit betydligt fler veckan innan.
    Jag tror att träningen kan vara jätte skön om man är längre gången vad jag är nu. Jag tror jag ska försöka träna baspass en stund till och träna vänta barn gympa när jag inte orkar basen lngre eller om man är lite tröttare någon dag.

Inhandling vi har inte köpt något ännu med tanke på att vi har allt utom säng o babyskyd. Sist lånade vi maxicosi och den var jätte lätt o bra. Jag viste inte att man kunde köpa babyskydd utan insatts. Vad kostar en sådan?
    Jag funderar på att köpa en liggsäng som man hanger i taket. Är det någon som har erfarenhet av en sådan säng?
Svar på tråden bf-juni västerås