-
-
mumsmaräng Tack för länkarna. Då kanske du har några roliga förslag till vårat sovrum. Vi kommer ha alla väggar vita utom en fondvägg vid huvudväggen elller vad man säger. Golvet kommer också vara heltäckande vitt. Tapen vill jag ska vara lite romantisk, luftig. -
Lördag 1/5
Bezilia (Anna),Happy73
Söndag 2/5
Bezilia (Anna),Happy73
Lördag 8/5
Bezilia (Anna)
Söndag 9/5
Bezilia (Anna)
Från och med 1 maj är jag hemma om dagarna så vill ni som är hemma då träffas ta en promenad eller något så får ni mer en gärna höra av er. -
Ni som ska ha snart måste ju skriva här så vi vet när ni åker in
. -
Mumsmaräng. Jag måste nog säga att jag tycker det är jätte skönt att de inte kan komma upp massa besök till BB. Jag menar att man får ju åka hem ganska tidigt så varför inte vänta en eller två dagar tills man kommmer hem. Delar man rum med någon så vill inte jag ha massa spring av människor som jag inte känner plus att alla hormoner gör att man kan få spel om man inte fått sovit under natten o då kanske det kommer en familj släkt upp som kanske stör. Nä att få lite lugnt omkring sig de första dygnet tror jag passar mig bäst.
Om ni inte har så mycket för er så kan jag säga att vallbymuseum har fått massa barn eller djuren har fått massa smått, så ta en tripp dit om ni vill. -
Hej!
Vad det skriv hehee. Roligt med lite förverkar. Om ni får jätte ont kan ni duscha varmt på magen, ta två alvedon om ni inte kan sova och andas igenom smärtan.
Ingen träff i morgon då? -
jolinsfaster jag kan häng på på måndag. Ska vi bestämma tid o plats? Jag inboxar dig mitt mobilnr -
Sitter på jobbet o har tråkigt. Sista passet. Går av i morgon sedan ledig,så skönt. Blev osams med en taxi chafför ikväll. Han var inte klok det slutade med att han sa förlåt för att han såg att jag var gravid. Jag var inte arg på honom för att jag var gravid utan att han bettede sig illa o höll på att köra på en av våra boende med taxi bilen.grrr
-
Stackare. Det är jobigt när man inte får sova o vaknar trött. Hoppas att du kunde somna om o att sonen din tar sovmorgon idag.
-
Härligt med killar som fattar att man behöver vila o ta det lugnt nu när man är gravid. Hoppas att du kunde somna när de var på äventyr.