Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Håller med att det är en rolig serie. Längtar till i morgon. Hur var det skulle vi ha med något eller skulle vi ge pengar

• happy73

Låter bra jag tar med pengar. Köp inte för mycket för vi måste ju kuna prata också utan att ha massa fika i munnen{#lang_emotions_smile}

• happy73

hippYgirl å vad tråkigt. Krya på er. kram

• happy73

Tack så mycket för såå god mat o fika.

Jag måste säga det igen. Verkligen kul o fåträffa alla. Det är verkligen ett härligt gäng. Jag ska försöka o inte prata så mycket nästa gång så fler får chansen{#lang_emotions_wink}.

När jag kom hem hade sambon varit duktig o åkt med lite kartonger till gryta så nu kunde jag komma fram lättere till datorn.hehee.

• happy73
    shia jag kan bara berätt från min erfarenhet. Andningen kommer dulångt på e första stadiet sedan brukar man ta lustgas. En del kan må lite illa av det men be att personalen visar dig o din kille hur det fungerar lite innan du behöver den. Min kille hjälpte mig jätte mycket med när jag skulle ta den o när jag skulle sluta att andas i den. Man slutar andas i masken när värkarna börjar avta. Killarna ser på en aparat när du får verkar o när de avtar. Sedan tog jag ryggbedövning(säg till i tid). Det tar ca 10-15 min innan den börjar verka. Det gör inte ont att ta den som ett myggbett. Jag upplevde den bedövningen som väldigt skön. Från att vara helt inne i mig själv till att kunna gå i korridoren ,prata,äta. Krystverkarna brukar du inte behöva ha någon lustgas utan använder dig av vanlig andning.
    Barnmorskorna är duktiga på att berätta hur du ska göra. Sedan kommer er lilla knodd ut o då är verkarna över.
  • happy73

shia beklagar verkligen. Men säger som de andra att du kanske ska försöka åka upp. Men du måste känna själv hur du vill göra.

Angående bedövningen är det bra att du säger till när du kmmer in hur du vill ha det. Jag sa att jag ville ha den och att jag vill inte höra några ord att det är försent. Personalen sa att jag skulle säga till när jag kände att nu orkar jag inte längre nu gör det jätte ont.Men det är jätte svårt o veta för man vet ju inte om man bara är kinkig. Men tänkt på att läåkaren kan kanske inte komma på en gång o det kan bvara fler före dig som ska ha den.

• happy73

Kul o höra omlite förlossnings tankar o lite namn förslag.

Idag har jag ont i svanken men det beror nog på att jag lyfter Isak för mycket.

Jag väntar även på besked på HPn Hoppas nu att den går igenom.

Fikadags:

24/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    Perni80 (Pernilla)
    Angeni (Jenny)
    Nihao (Emma)

25/4
    Bezilia (Anna)
    Lady of Baqueta (Annika)
    MaraFara (Sara)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Perni80 (Pernilla)
    Angeni(Jenny)
    Nihao (Emma)

1/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni(Jenny)
    Nihao (Emma)
    Happy73

2/5
    Jolinsfaster (Ulrika)
    HippYgirl (Elin)
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Nihao (Emma)
    Happy73
  • happy73

vi kan väl fika på vallby museum om det är fint väder. Då kan vi sitta där ute. Stan kan bli svårt o hitta så många sittplatser som 15 st

• happy73
    mumsmaräng skrattar lite åt din sån. Härligt när man ser dem planera o förbereda. Isak tar mest maxi cosin o sitter o gungar i den. Men däremot har han blivit mer intresserad av små bebisar. Vill gärna göra en näsgnugg med dem hehe.

Hoppas också att alla får en fin o trevlig helg. Vi tänker på dig shia.
    Här hemma blir det rensa ,packa o lite städ om vi har tur o orkar.
  • happy73

HippyGirl försök o stretcha lår o skink muskel ordentligt både bak o fra o på sidan. När jag väntade vår första si hade jag som låsningar i benet så jag knappt kunde gå ibland. Ta annars upp det med Bm så kanske du kan få akupungtur eller hur det stas.

Svar på tråden bf-juni västerås