bf-juni västerås
Håller med att det är en rolig serie. Längtar till i morgon. Hur var det skulle vi ha med något eller skulle vi ge pengar
Håller med att det är en rolig serie. Längtar till i morgon. Hur var det skulle vi ha med något eller skulle vi ge pengar
Låter bra jag tar med pengar. Köp inte för mycket för vi måste ju kuna prata också utan att ha massa fika i munnen
hippYgirl å vad tråkigt. Krya på er. kram
Tack så mycket för såå god mat o fika.
Jag måste säga det igen. Verkligen kul o fåträffa alla. Det är verkligen ett härligt gäng. Jag ska försöka o inte prata så mycket nästa gång så fler får chansen
.
När jag kom hem hade sambon varit duktig o åkt med lite kartonger till gryta så nu kunde jag komma fram lättere till datorn.hehee.
shia beklagar verkligen. Men säger som de andra att du kanske ska försöka åka upp. Men du måste känna själv hur du vill göra.
Angående bedövningen är det bra att du säger till när du kmmer in hur du vill ha det. Jag sa att jag ville ha den och att jag vill inte höra några ord att det är försent. Personalen sa att jag skulle säga till när jag kände att nu orkar jag inte längre nu gör det jätte ont.Men det är jätte svårt o veta för man vet ju inte om man bara är kinkig. Men tänkt på att läåkaren kan kanske inte komma på en gång o det kan bvara fler före dig som ska ha den.
Kul o höra omlite förlossnings tankar o lite namn förslag.
Idag har jag ont i svanken men det beror nog på att jag lyfter Isak för mycket.
Jag väntar även på besked på HPn Hoppas nu att den går igenom.
vi kan väl fika på vallby museum om det är fint väder. Då kan vi sitta där ute. Stan kan bli svårt o hitta så många sittplatser som 15 st
HippyGirl försök o stretcha lår o skink muskel ordentligt både bak o fra o på sidan. När jag väntade vår första si hade jag som låsningar i benet så jag knappt kunde gå ibland. Ta annars upp det med Bm så kanske du kan få akupungtur eller hur det stas.