Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Hej på er. Kul att ni hade de så trevligt på fikat. Mycket avis.

angeni vad bra att det har lugnat ner sig.

Jag gillar också loppis o annat. Så är det någon som vill åka iväg på något så är det bara o säga till.

Hur går det med alla inhandlingar till era små. Jag hade turen o fick en bilbarnstol av den gamla modellen (den jag fick låna förra gången). Kompisen jag fick den av skrattade lite o sa: ja, det är nog bara du som gillar den här modellen. Jag tycker den är jätte bra för den är inte så tung som de nya bilstolarna.
    Annars är väl allt klart, vi har ju så mycket från Isak. Kanske att vi behöver fixa en säng o syskon vagn.

• happy73

Nihao jag måste verkligen ha missat att ni ska bygga hus. Vilket område ska ni bygga huset o vad är det för hus? Vill veta allt

• happy73

Glömde fråga om det är någon som vet vart de säljer plastrotting utemöbler med brett armstöd någon stans. Jag var till nisses men de hade bara med ganska smala armstöd.

• happy73

lady jag kommer också maila adressen o tele nr

• happy73

plogen om jag minns rätt så är det inte förrän måt slutet föräldrar utb börjar.

kul att vi blir så många på träffen vad ska vi säga för tid? för min del tar jag det gärna efter två så jag hinner vara med på Isaks simskola. Hur känner ni andra

• happy73

Hej på er tjejer!
    kul o läsa om renovering o hus bygge. Vart var det ni skulle bygga huset?

Igår fick jag värsta sammandragningen. Blev lite skraj måste jag säga.  Oj, var det så här det kändes. Sedan låg jag o tänkte på att skulle vi få bebbe aldelses för tidigt så har vi inte hunnit med o posta moderskaps intyget fixa faderskaps papprena m,m. Funderingar kring jobbet m,m. Ja nog blir man lite stirrig. Idag är det lugt i alla fall. typ som vanligt. skönt.

• happy73

skuggspel jag bor på narvavägen hammarby men vi har våran BM på viksäng. super bra. De har också erfarenheter av många tvillingar. Bra Bvc o pappa grupper.Grattis till huset.

Grattis mum

angeni
    jag kände sparkarna mycket tidigare den här gången men den är lugnare.

plogen jag ligger också över normal på kurvan o det gjorde jag även med isak. Men i mitt o slutet av graviditeten så låg jag under normal. Man kan växa på olika sätt(olika fort) så ta det lugnt så kanske det lugnar ner sig växandet.

• happy73

Tack för inbjudan.Längtar redan.

• happy73
    Lady B det finns radio på rummet. så man behöver ju inte ta med en massa om man inte vill. Ofta är man ganska trött när man kommer in (de flesta åker in på kvällen natten). Men något ätbart till pappan är bra o någon tidnign till honom. Du får ju allt sådant på avd. Man får också med sig några blöjor hem o en liten present kasse med salva, ngn body m,m.
    De som kan vara bra o ha med sig är förlossnings brev  om du skrivit något, videokamra,kamera,en mysig filt till bebben, några åka hemkläder,bilbarnstolen sedan när ni ska hem. Man stannar ju inte så läng på bb längre så packka inte för mycket.

Jo till dig själv bör du ta me dig amningsbh o mjukis byxor. Sno med dig lite tjocka bindor med dig hem från bb avd man blöder några dagar efter förlossningen o då kan det vara skönt o ha jätte bindorna på natten hemma.
  • happy73
    Angeni jag har inte riktigt förstått vad som hän. Varför vill du ha snitt? ligger barnet fel eller ärdu bara rädd för vaginal förlossning?

Jag hade kanon bra personal när vi var inne  fick Isak. De hade verkligen läst mitt brev o var väldigt lyhörda på hur jag ville ha det plus att de pratade mycket med sambon så att han också kände sig delaktig.

Marafara kul att du nämner hjärt ljud. Jag var hos bm för andra gången så denna gång låg hjärt ljudet under 150 o första gången över. Jag hade inte vuxit så mycket i mag måttet heller så nu var jag på normalkurvan. Men hon sa att mag måttet kunde bli lite oika beroende på hur bebbe låg och min memis låg på tvären hehe
Svar på tråden bf-juni västerås