Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Hej tjejer!
    Förlåt att jag inte dök upp idag. Glömde totalt bort det. Jag som hade velat träffa er{#lang_emotions_yell}.
    Idag har jag fått hjälp av mamma. Hon har tvättat allafönster o element så skönt. Vi flyttar nu i helgen sedan när vi kommitordning är ni välkomna hem.

Spännande med alla bebisar som funderar på att komma ut.

Idag fick jag veta att HP blev godkänd, så nu kan jag njuta av ledighet.

• happy73

ÅÅÅ grattis till lilla gulliga sonen. Så mysigt o få sniffa lite.

Håller tummarna på att frank är på väg.

Jag har kommit in i en fas att jag inte vill föda. Hade sådana ilningar inatt att jag fick en liten påminnelse om att just ja det kommer att göra ont.

• happy73
    LadyB grattis till er Frank. Men jag säger som så ta det lugnt. Ni hinner träffa fikagruppen. Tredje dagen är man extra känslig o kan bara gråta av inge ting.

Kul att Oskar o frank fick samma födelsedag.

Är det fler som är på G o föda?
  • happy73

Hej tjejer. Nu har vi kommit till gryta o det är värsta kaoset. Isak är också sjuk så vi har inte hunnit med det vi trodde vi skulle. Men, men. Jag har inte hunnis läst igenom alla sidor men är det två som fått barn? Frank o Sam. Hur mår ni andra? Jag har lite ångest att jag knappt har hunnit tänka på magen. Det har varit så mycket annat som tagit den tiden. Men nu är det 33 dagar kvar om jag minns rätt.

• happy73

Hej alla!
    Jag vill göra ett försök att komma på fikat på söndag. Inboxa mig gärna adress o mobilnr
    {#lang_emotions_coffee} Fika hos Perni söndag 23/5 vid 13-snåret (?) {#lang_emotions_coffee}

Bezilia (Anna)
    vikh(Sara)
    perni80 (Pernilla)
    Marafara (Sara)
    HippYgirl (Elin och Sam)
    Skuggspel (Sanna)
    Plogen
    Nihao (Emma)
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Angeni (Jenny)
    Shia
    Happy73

• happy73

Här hemma i 70 talet så har vi haft mycket o göra plus att Isak har varit sjuk o vänt på dygnet. Men nu i helgen ska han upp till stugan med svärisarna så det blir skönt. Så nu i helgen blir det lite fix hemma så vi kanske kommer någon vart hehee.

Kul o läsa allt ni skriver. Jag har samma problem med rabbater o trädgård. Vi klippte gräset (mossan) igår o jag krattade ihop högar för att sedan ta upp dem o lägga i säcken men ojoj det var rena gympan. Man kommer juknappt ner o sedan gäller det att hålla balansen på vägen upp.

Angående hunden så tycker jag ni ska ha kvar den men att ni saktar ner på målen. Träna inne o när ni är ute så var ute med honom. Ska ni gå in så låt han få följa med in så att han blir en liten skugga. Det är jätte bra om han går efter er för då tränar du även ledarskap på en gång.

• happy73

Tack så mycket för idag tjejer. Nu har jag fått ladda batterierna.
    Perni80 jag vill också ha receptet på muffinsen.

Marafara Hur märker man skilnaden på flytningar o slemproppen? Tips försök o sov om du kan. Du måste skriva när det börja hända mer saker.

• happy73

Hej jäntor!
    Jag har haft strul med fl sidan så jag skriver nu o talar om att jag hakar på i morgon en liten stund. Jag får främmande vid 1300.

skuggspel hoppas att det går bra på ul o att bebbe har vuxit. Hoppas att du får må bra.

Kul att få träffa alla igen.

Perni80 kan man frysa in muffinsen?

• happy73

Hej jag kommer till vallby ska vi ses vid fiket?

{#lang_emotions_nalle} Välkommen till den stora världen filip{#lang_emotions_nalle} O grattis till er son vikh o pappa

• happy73

hmm nu skrev jag ett inlägg o fick inte iväg det surt. Hoppas att det kommer fler bebisar. Förrutom de som bör hålla sig kvar ett tag till.

Svar på tråden bf-juni västerås