bf-juni västerås
Hej,hej. Imorgon åker vi till Grövelsjön. Det ska bli så skönt att få byta miljö.
Hur lång tid tog det för er att få svar på havandeskapspenningen f¨ån den dag ni skickade in den?
Hej,hej. Imorgon åker vi till Grövelsjön. Det ska bli så skönt att få byta miljö.
Hur lång tid tog det för er att få svar på havandeskapspenningen f¨ån den dag ni skickade in den?
Hej på er!
Är nu hemma efter några dagar i grövelsjön. Isak var sjuk så det blev inte ¨så mycket aktivitet men dock lite miljö ombyte.Skönt.
Hoppas att ni får det mysikt på lördag då ni träffas. Jag är bra avis. Vi kan väl titta lite på fler datum så kanske jag har turen o kan vara med. Jag tänkte att vi kanske skulle ses någon gång efter påsk. Jag vet inte hur jag jobbar ännu men jag skriver något förslag när jag vet.
Är det någon som annars vill hitta på något 22,23,24,25 mars så är jag ledig o träffas gärna.
Hej tjejer!
Jag tror jag blir tokig. Vi kommer inte på något namn till bebbe. skit svårt. Det kommer bli som förra gången att den blir namnlös ett bra tag.
Har ni bra killnamn som ni vill dela med er så hojta till. Vi vill inte ha något som börjar på I och det ska passa till Isak
Mara fara gud vad spännande du får skvallra sedan o berätta vad det är för lite krabat.
Jolinsfaster De vet inte en vad pojken ska heta.
Beziliza Hur lång tid tog det för dig o få svar på havandeskapspenningen?
Å det där lät ju inget kul men skönt att det är bättre. när var du beräknad ?
oj då. Ja då får vi verkligen hoppas på att det lugnar ner sig.
Mitt förslag är 11/4 jag jobbar nämligen den 10. jag kan även17,18/4
Fika
10/4
Bezilia (Anna)
vikh(sara)
11/4
Bezilia (Anna)
Happy73
vikh(sara)
Happy73
Måst ställa frågan var det någon som kollade kön som ska få en flicka eller är det bara pojkar?
Vad har ni pratat om på fikat. Nyfiken!