Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

ingen aning om kryckor och om det skulle bli bättre. Mitt blev ju bara värre. Man får stanna upp lite i promenaderna o hoppas på att man gå videre efter en stund hihi

• happy73

Jag kanske kan komma loss på söndag ska bara kolla med killen om det är ok inte följa med på simningen. Inboxa mig adress o mobil nr

• happy73

Jolinsmoster om ni inte köpt kissskydd så passa på att köpa det också på ikea. Bra o ha i din säng så att inte ni förstör sängen om vattnet går, sedan kan ni använda det i spjälsängen när knodden kommer

• happy73
    jolinsfaster det var lite dålig bild men jag tror det är det som du visa. Det ligger på bebisavdelningen o är billigt.
    Angående täcke o kudde så köpte vi ddet på Ikea. Vi har inte haft några problem med påslakan storlek. I sommar räcker det med bara påslakan men sedan i höst är det bra med täcke. Kudden är lagom platt sedan går de över till vanlig kudde.
    I vagnen räcker det med en filt.
    Jag tycker Ikeas underlakan med resor är kanon till spjälsängen. Bara att träpå sedan sitter det på plats.
  • happy73
    HippYgirl jag lider med dig. Gu vad jobbigt du verkar ha det.
    Plogen skönt att du känner bäbisen sparka lite.
    Shia vi har samma problem som er när det gäller namn. Skit svårt. Men jag gillar ju Frank/Frans.
    Marafara eller ngn annan hur stort får barne bli. Jag menar är barnet jätte stort måste man väl kunna få kejsarsnitt eller?

Idag har jag inhandlat åka hem kläder till knodden. Jag var in på moa o max o köpte villervalla kläder (favvo märket). Det blev en body med vit båtten gröna ärmar o en stjärna på magen. Till det blev det ett på gröna tajts. Isak storebror fick också en stjärntröja o gröna mjukisbyxor. Så att det passar ihop hehee. Sedan fick Isak en stjärn jacka o ett par röda manchesterbyxor. Jag älskar färg på killkläder.
  • happy73

shia se till att du får sådant där stämpelkort på moa o max. För har du börjat handla där är du fast. Jag har hamnat i möss träsket. Älskar villervalla mössorna.

• happy73

Jag mådde också super bra med Isak o han kom 8 dagar över bf. Men räkna med att ni går över tiden varken ni mår bra eller inte. Annars blir det lätt  att man bara sitter hemma o väntar o vågar inte ta sig någonstans.

• happy73
    ladyB vad för mönster färg vill du ha?
    Det finns annars på nätet o köpa tyg.
  • happy73

HippY hade ni bestämt namn på er pojke eller hur var det. Hur mår du? är det lika illa som innan eller mår du bättre?

Svar på tråden bf-juni västerås