bf-juni västerås
ingen aning om kryckor och om det skulle bli bättre. Mitt blev ju bara värre. Man får stanna upp lite i promenaderna o hoppas på att man gå videre efter en stund hihi
ingen aning om kryckor och om det skulle bli bättre. Mitt blev ju bara värre. Man får stanna upp lite i promenaderna o hoppas på att man gå videre efter en stund hihi
Jag kanske kan komma loss på söndag ska bara kolla med killen om det är ok inte följa med på simningen. Inboxa mig adress o mobil nr
Jolinsmoster om ni inte köpt kissskydd så passa på att köpa det också på ikea. Bra o ha i din säng så att inte ni förstör sängen om vattnet går, sedan kan ni använda det i spjälsängen när knodden kommer
shia se till att du får sådant där stämpelkort på moa o max. För har du börjat handla där är du fast. Jag har hamnat i möss träsket. Älskar villervalla mössorna.
Jag mådde också super bra med Isak o han kom 8 dagar över bf. Men räkna med att ni går över tiden varken ni mår bra eller inte. Annars blir det lätt att man bara sitter hemma o väntar o vågar inte ta sig någonstans.
HippY hade ni bestämt namn på er pojke eller hur var det. Hur mår du? är det lika illa som innan eller mår du bättre?