Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Fika/lunch på stan:

Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73

Skulle vi kunna träffas typ kl 10 eller 11. För annars måste man hålla på o titta på klockan hela tiden, så man inte missar att hämta barnet på dagis (vi brukar ju kunna prata på några timmar).

Här hemma har jag börjat att lägga i ordning allt som ska med i väskan till förlossningen. Nu fattas det bara mat till sambon lite kläder till mig själv. Det blir en liten väska denna gång.

Är det på G med några bebisar?
  • happy73
    Mumsmaräng Ja men det är klart att vi är kvar då 11.30. Det jag menar är att det är ju bra att vi träffas tidigt så att vi kan sitta alla timmar. Droppa in då för då är jag o mumsar efterätter.

Vart ska vi fika äta? Är det några som kommer ha med sig barn?

Förslag: Hamnen, Djäkneberget, Vallby museum, kvarnen....
  • happy73
    angeni jag tycker verkligen synd om dig hoppas att det lägger sig.
  • happy73

Grattis till den lilla flickan. Kul att det det kommer lite av den varan också =).

Fika fredag låter bra vart ska vi träffas? Ska vi träffas vid fiket så kan vi sedan bestämma vart på gräsmattan vi vill sitta.

• happy73
    Bezilla Har ni kommit på något namn? Var det mycke folk inne på förlossningen när du låg inne?
    Hur går det för er andra som snart ska ha? är det något på G. Idag har jag 14 dagarkvar.
    Jag beställde en vagn igår så den kommer troligtvis i början på nästa vecka jippi.
  • happy73
    Shia nu har jag plockat ihop vagnen o guu vad nöjd jag är. Jonas (sambon) Tycker jag är as tuntig som ska bädda o provköra den hela tiden. Jag var också tvungen o testa alla varianter med syskonsits. Nu är det bara bebbe som ska komma o visst får bebbe komma idag om det skulle vara så =).

Marafara Hoppas att du får bli igångsatt med tanke på att du gått upp så mycket o att bt är så högt. När får du beslutet?

Hippygirl
    Jobbigt att få vänta på att det ska komma en tom buss så ni kommer på.

Tack alla för en trevlig fm. Hoppas att ni får några knoddar på söndag.
  • happy73

Shia Phil and teds har en vagn som heter Hammerhead det är den nyaste modellen.Den har två hjul fram Stora. Jag vet inte om www.kopbarnvagn har den men du kan ju höra. Men googla o läs lite om den. Vill du ha en länk till phil and teds tråden kan jag ordna det åt dig . Där är det helt galna människor som kan allt om vagnarna.

• happy73
    shia vad skönt att du fick sälja bilen. Lycka till med att hitta en ny bil.

Idag när Isak kom hem så skulle han provköra vagnen. Ja han letade efter bebisen också. Vi förklarade att den fortfarande var i magen, ja då skulle han testa o ligga i bebis delen. Så söt.

Skulle vi träffas på stan på tisdag? ska vi säga runt 10 när det öppnar. Då hinner vi gå lite i butiker samt äta/fika.
  • happy73

Tycker så synd om dig marafara hoppas att melvin kommer snart

• happy73

Ja vilka var det som ville träffas. Jag är på handledning nere på stan till kl 12 så efter det kan jag träffas om någon vill.

Fika på stan i morgon
    Happy73

Svar på tråden bf-juni västerås