Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Hej ni som var på barnenshus i går. Hade de bra priser på bilbarnstolar typ maxi cosi. hade de rea på vaggor som man hänger i taket?

• happy73

Jag vill ha en gammal model den är lättast. Vi fick låna en maxi cosi förra gången utan insats o det fungerade så bra så. så jag vill ha något sådant.

• happy73

Vi får se hur det blir för mig med har Isak sjuk här.

• happy73

Å jag hade också velat vara med idag men som sagt lill killen mår inge bra.
    Bra att ni bokat in ett nytt datum.

• happy73
    Marafara gu vad skönt att det gick igenom.

Här hemma är det renoverings ångest. Är det någon som tycker det är kul o leta tapeter så får ni gärna komma med förslag till vårat blivande sovrum. Vi kommer ha vita väggar o ev vitt golv. En fondvägg som ska gå i något romantisk pastell Gärna med något mönster.
  • happy73
    lizzen grattis till flickan.

HippYgirl Beklagar sorgen. Det är jobbigt att ta farväl av en nära o kär person.

Fika den 20 mars kan jag inte{#lang_emotions_frown}

Jag håller med jolins faster det vore kul om nin vill med en lista på tjejer o killar.

Har vi några tjej o kill namns förslag vore det jätte kul o höra vad ni funderar på för namn. Vi har inga namn ännu men jag funderar mest på kill namn eftersom vi tror att det blir en kille. Det är väl bara sambon som tror att det kanske kan bli en tjej.
  • happy73
    Pojknamn
    Melvin
    Neo
    Milo
    Flicknamn
    Tindra-li
    Tindra
  • happy73

Glömde fråga vad alla har för sommar planer?

• happy73
    angeni då kanske du har tips hur man får bort mossa i gräsmattan eller så kallade gräsmattan. Grattis till pojken.

Noel tycker jag är fint noah ville jag ha förra gången men det gick inte
  • happy73

skrattar så gott. Det är verkligen kul o läsa att mossan i alla fall grön, trädgubben i snön (trodde inte man kunde såga träden på vintern).

angeni visst är det jobbigt att vara själv om man inte är van. Jag var jätte orolig när jag fått Isak o sedan skulle vara själv med honom. Men man fixar det. Det som ärdet posetiva i det hela är att man verkligen uppskattar varandra när man är tillsammans igen.

Är det så att någon vill ta en såontan promenad,fika ngn dag kan ni alltid ringa mig. Jag är ofta ledig på fm och ibland heldagar mitt i veckan.

Är det någon som hyrt stuga i österlen lite sugen på att åka dit

Svar på tråden bf-juni västerås