Inlägg från: happy73 |Visa alla inlägg
  • happy73

bf-juni västerås

Vi har också libro nr 3. Oj vad mycket mat ni ger. Jag har typ testat 60- 90 ml kanske ska ge mer då hehe.
    Skönt o höra att det är fler som håller på med blöjbyten.

Jag kan gärna komma till odensvi någon torsdag. men på min bara.

• happy73

Nu har jag givit Frank 120 ml plus lite amning. Få se hur det går nu i natt.

• happy73
    angeni vi köpte våran vagn i sverige till slut. Vi har ju som sagt en vibe men det har kommit en ny modell som jag tycker verkar prisvärd Explorer heter den o den tror jag de har beställt från utlandet. Gå in på Phil o Ted tråden så kan du fråga vart de har beställt den modellen. Vi är jätte nöjde med våran vagn. Vilken modell har du funderat på att köpa sport,vibe explorer,dash?

Vi testade ju ersättning 120 ml härom kvällen men det verkade inte som om skalman fattade att han skulle soma förbi något mål utan han åt med två timmars mellanrum ändå hmm. Men jag ska försöka öka mängden så kanske det blir bättre. Han verkar ta flaskan lite olika ibland går det o ibland inte
  • happy73

pingpong-online.com tror jag du kan beställa pt vagnar ifrån

shia jag har sett en modell med två framhjul på Hammerhead kolla in den om du söker vagn

• happy73

Hej tjejer! Är nu hemkommen från göteborg. Resan givk jätte bra. Tack dvd för det hehe. Jag kan inte komma i morgon jag ska fotas. Kan inte komma den 22 heller då åker vi utomlands hmm saknar ju er o vill ju träffa er som är nya i tråden också. Ni få ha de så mysigt. Om det är någon som vill ses spontant någon dag får ni gärna slå en pling.

• happy73

shia det var verkligen inte roligt att höra. Hoppas att hon får ett bra svar på proverna.  Ta hand om er.

• happy73

Hej är också trött idag efter nattens blöjbyten/sängbyte. Fattar inte varför det ska kissas o bajsas så mycket på natten hmmm.

Hur ser veckan ut för alla vilka går till odensvi på torsdag o vilka är på vallby?

• happy73

Mums jag tänkte faktist på dig idag. Kul o höra från dig.

Lille skrutten jag vill också höra om tips om att starta eget.

Vi kommer inte i morgon till ngn Öf. Vi ska på föräldrar utbildning för omföderskor.

vinkväll vore nice men vi kan inte dessa datum som är på förslag. Vi åker utomlands den 22 okt en vecka o på lördagen ska vi på 40 års fast med nitar,lack o läder fest hehe jag ska vara cat women. Funderar på om sambon får bli läderbög ....

• happy73

shia ring o terra dem o tala om att det inte är okej med en så lång väntetid o att ni tänker göra en anmälan på dem om ni inte får tid NU.

• happy73

Å vad roligt med vinkväll men tyvärr har vi franks dop på söndagen så jag får passa denna gång

• happy73
    SkålFredag 12 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Bezilia
    Lady of Baqueta
    Nihao

SkålLördag 13 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Perni
    Lady of Baqueta
    Nihao

SkålFredag 19 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Lady of Baqueta
    Nihao
    Happy73

SkålLördag 20 november, vinkväll hos Lille Skrutten!
    Lille Skruttens mamma
    Bezilia
    Lady of Baqueta
    Nihao
    Happy73
  • happy73

har vi gått över helt till fb eller är vi kvar här också?

Svar på tråden bf-juni västerås