• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni

Tack för mailet med adress, tur att man har gps

Lina kommer följa med så det ska bli kul och se hur det går.

Var till uppsala idag och undersökte henne. Allt gick jättebra och man kna inte se på henne att hon har varit sövd alls. Vi fick reslutatet direkt till skillnad från här hemma och det var jättebra reslutat. Det visade sig att inget var fel på urinvägarna och att hon bara har reflux grad 2 på ena njuren och 3 på andra och det är av mild grad så det finns möjlighet att det växer bort annars så är det ett väldigt enkelt ingrepp. Skönt att höra

• MaraFara

Elin, jag har inte fått ngn adress..

• HippYgirl

sorry marafara. men nu ska du ha fått den :)

jag fixar fika. vill man ha med nått får man väl det men annars fixar jag :)

• perni80

Hej tjejer!

vad många västeråsare som ska ha i juni. Kul!! Själv ska jag ha den 1 juni. Så nu börjar magen att synas ordentligt {#lang_emotions_smile} Är det många av er som går på gravid yogan på danshuset? I sånna fall ses vi på torsdag. Vilken grupp har ni valt? Själv går jag i den sena gruppen. Om ni har plats för en till i er fika grupp, följer jag gärna med någon gång.

• MumsMaräng

@perni80: Hej och välkommen! Kan du komma på söndag klockan 14.oo och fika månne? Hör av dig till Hippygirl i så fall, om address!

• Plogen

Välkommen perni80!

Jag är en av dom som går på gravidyogan på danshuset! Om jag kommer ihåg rätt så är vi tre här på tråden som går; jag, Bezilia och subj4401. Jag ska gå i tidiga gruppen, men jag tror att Bezilia ska gå i den sena gruppen.

Vi ses!

• Plogen

HippYgirl: så du fixar fika till oss allihop, det var inte dåligt må jag säga! Vi blir ju rätt många... Vi får väl turas om så att alla får bjuda sen.

Ska bli jättekul att ses igen!

• sussi81

Halloj alla gravida. Så det var här ni var {#lang_emotions_smile} Jag skrev lite i förra tråden men tyckte plötsligt att det blev väldigt tyst där och då var den ju stängd..hehe,.

Men nu har jag fått länken iaf, så hoppas att det fortfarande finns plats för en till nyfiken som vill ha vänner att spendera tid med fram till och under mammaledighet osv!!!

Förra veckan var vi oxå på UL så nu står det skrivet att BF är 19:e juni!

• HippYgirl

ja om det är fler som vill komma så är det hemma hos mig kl 14 på söndag, bara att säga till så skickar ja adressen! :)

jo fikat fixar jag om det kommer många spelar ingen roll. ICA har storpack med kakor *ler*  (här har vi en som verkligen inte kan baka) det är väl mest sittplatser som är svårt man får flytta in köksstolarna i vardagsrummet :)

• MumsMaräng

Yeaaaah! Idag står det ÄNTLIGEN 50% på den där graviditets-tidsaxeln här på FL. Av någon anledning har jag sett fram emot det något enormt. Men det känns också VÄLDIGT långt till bebis. Kanske lika bra det, så får man sova några nätter till... ;D

Hoppas allt är bra med er, och jag ser fram emot att träffa många på söndag!
    Stor kram!

Svar på tråden bf-juni västerås