• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Nihao

Kan förresten lägga mig till gruppen Vi som älskar Change! Vilken suverän service, man blir glad i hela kroppen av hon som jobbar där! Och kalasbra bh:ar!
    Kan rekommendera alla att gå dit.  =)

• lizzzen

bra tips om behåar, inte kunde jag ana att dom skulle växa så mycket, har inte en enda behå som passar, haha, vilket min sambo tycker är för honom angeämt "problem".
    Själv är jag inte lika förtjust..=)

Sub4401: jag bor på bäckby.
    JAg är iallafall grymt less på snön, jag saknar lägenheten då man inte behövde skotta!!!
    Blötsnö är det ju med nu, jag e orolig att taket på garaget eller altanen ska falla ihop av trycket, har ju läst så mycket att tak har gett vika..INTE KUL!
    Jag måste skotta minst 2 grr om dagen nu då vi har hantverkare som kutar in och ut och drar med sig all snö in( renoverar badrum).
     Jag skulle personligen bli glad om jag inte fick en snöflinga till i hela mitt liv=)

• sussi81
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 22 maj - Bezilia
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 25 Juni - Angeni

Vi bor på Erikslund... och här får sambon oxå skotta två ggr om dagen... minst, nu när det kommit så mycket. Jag gillar oxå snön, men nu har vi ju fått ha den sålänge så man börjar längta till våren och allt vad den innebär!!!
  • HippYgirl

vi bor på Skälby. jag och Alfons har skottat 2 ggr idag. super dryg!

• shia

Hej hej alla glada blivande västeråsmammor ! Ser framemot att träffa er på söndag :) Måste ju bara säga att det är roligt att ni gillar butiken Change här i Västerås , för det är nämligen där jag jobbar ;) Skönt att höra att vi sköter vårat jobb :) 

• Jolinsfaster

Jag gillar också Change-butiken. Med tanke på min udda storlek, så är det underbart med en affär som har alla storlekar.

Shia: Vad kul att du jobbar där! Då är det dig man ska se till att bli kompis med då så kanske man kan få rabatt. Kommer du att kolla in allas bröst på söndag och klura ut vad vi har för storlek?

Annars så är livet rätt så oroligt. Vi håller på att sälja vår lägenhet, och vi har inte fått bud som vi är nöjda med. I går var en tjej och tittade privat, så nu hoppas vi på henne. Vi ska ta över vår nya lägenhet i mitten av mars, och då måste vi få vår såld för att kunna ta lån för den nya! Så känner nån till nån som vill köpa en schysst tvåa på Oxbacken med uteplats + gräsplätt och egen ingång, så får ni gärna tipsa mig.

• MaraFara

Å jag har precis flyttat ut till Skultuna.. Idag är ingen bra dag.. Inga kläder som sitter skönt, den blivande pappan är jag bara irriterad på, måste åka in till stan för att träffa psykologen, vill helst bara ligga i soffan naken och titta på såpor.. Nej.. BLÄ!!!
    Det enda positiva är att lillknodden sparkar på som vanligt, vilket får mig att bli på bättre humör..

• Nihao
    MaraFara skrev 2010-02-05 10:39:54 följande:
    Å jag har precis flyttat ut till Skultuna.. Idag är ingen bra dag.. Inga kläder som sitter skönt, den blivande pappan är jag bara irriterad på, måste åka in till stan för att träffa psykologen, vill helst bara ligga i soffan naken och titta på såpor.. Nej.. BLÄ!!! Det enda positiva är att lillknodden sparkar på som vanligt, vilket får mig att bli på bättre humör..
    Trist att du inte har nån bra dag. ;/ En del dagar vill man ju bara hoppa över... men härligt att knodden sparkar på, min gör mig också glad i tunga stunder.
    Känns det som det finns ljus i tunneln ang allt annat då? Kram på dig!
  • Nihao
    subj4401 skrev 2010-02-04 14:39:23 följande:
    Hej!Härligt för er att ni har gått över 20 veckor nu tyckte också att det var ett stort steg men det enda jobbiga med det är ju att man bara blir större å större. I vilka områden i Västerås bor ni andra? Jag bor på området Freja. Har inte riktigt koll men hur många brukar ni vara på era träffar? Hoppas i alla fall att jag kan följa med på någon i framtiden.
    Jag bor på Skiljebo. Vill säga I Skiljebo, men de infödda envisas med att säga att man bor PÅ Skiljebo, så det är väl bara att rätta sig i leden... :)
Svar på tråden bf-juni västerås