• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • vikh

Hejsan Hippygirl har du min mail ,så du kan maila adressen du bor på när vi ska ses och fika på söndag??Hls:Sara

Vikh
  • vikh
    shia skrev 2010-02-01 20:02:42 följande:
    BF 9 maj- HippygirlBF 22 maj - BeziliaBF 8 juni - PlogenBF 9 juni - NihaoBF 9 juni - Shia BF 10 juni - MaraFaraBF 11 juni - SwweetiieBF 17 juni - Happy73BF 22 juni - LizzzenBF 24 juni- JolinsfasterBF 24 juni- MumsMarängBF 25 Juni - Angeni-VikhBF 28maj
    Vikh BF 28 maj
  • Plogen

Hej allihop! Jag kan antagligen komma även till träffen nu på söndag.

Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73, Plogen
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73

shia: det är klart du ska haka på våra träffar!

subj4401: det låter ju kanonbra hur du använde yogan under förlossningen! Kul att du anmält dig till danshuset, då kommer vi ses där! Vill inte du också komma på nån av våra träffar?

• shia

Jag skriver gärna in mig på träfflistan också. Var ska vi träffas på Söndag och vilken tid? Ser verkligen framemot detta {#lang_emotions_smile}

Söndag 7/2
    - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73, Plogen, shia
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73

• Bezilia

Hej allihopa!

Vilken aktivitet det var här idag! Sitter ju i bilen hela dagen så jag gick in via mobilen för att kolla och det skrivits något och det var ju massor! :)

Shia:Välkommen till vår grupp Shia! Kul att du kan komma med på söndag och trevligt med ytterligare en relativt nyinflyttad i gruppen. Flyttade hit i april så det är givetvis hilma kul att lära känna folk här i Västerås!

Nihao: Hur går det med ditt jobb? Om du börjar få magen nu så är det väl ganska svårt att dölja? Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt!

Shit vad många vi blir på söndag! 11 st just nu eftersom inte Elin står med på listan :)
    Förresten ska någon ta med något att äta? Vi kanske kan dela upp det för om alla bakar blir det kanske lite mycket att trycka i oss :)

Sol30, Lizzen, subj4401 & vårt lilla hjärta kommer ni med på söndag?

Jag var förbo ett köpcentrum idag innan jag åkte från Sollentuna. Kunde inte låta bli att köpa lite barnkläder. Två bodies och ett par byxor. Så mysigt att gå runt och titta på alla små kläder.

• happy73

jag vll också ha adress o vägbeskrivning. Vad träffen med eller utan barn

• HippYgirl

hejsan hoppsan! nu tror jag att ja skickat adress till alla. men om ja råkat missa någon så säg till! :)

självklart får barn komma. Alfons 3,5 år och Leah 14 månader kommer att vara hemma.

ska bli spännande att se hur vi ska få plats men det fixar sig på nått sätt :)

• subj4401

Hej!

Skulle gärna komma på era träffar men tyvärr är vår kalender helt full av inbokade saker med resor å besök möten osv. men om någon datum dyker upp där det passar så kommer jag nog säkert att haka på.

Ses på yogan/Susanne

• Nihao
    Söndag 7/2 - Jenny, vikh, Anna MumsMaräng, Jolinsfaster,swweetiie, Sara, happy73, Plogen
    Söndag 28/2 - Jenny, vikh, Anna, MumsMaräng, swweetiie, Sara, Plogen, happy73, Nihao.

Jag kommer inte på söndag som sagt, men ni får ha så himla kul!!

När jag sa friskis och träning hade jag inte gravidgympa i huvudet, utan de vanliga passen. Jag undrar vilka medelpass som är roliga, har inte gått på så många olika, mitt favorit är ett lunchpass på onsdagarna! Men det var några veckor sen jag gick på det (förra veckan var jag verkligen taggad, men mitt kort krånglade och när väl kön på 20 personer till kassan hade gått förbi och det var min tur så var det 2 platser kvar, och när jag skulle registrera så KLICK var det fullt!! SÅ arg!) och nu söker jag fler roliga lagomjobbiga svettpass. :) Tips?
  • happy73

i morgon onsdag (kväll) ska jag gå på bas pass på björnevägen. Är det någon som vill med är det bara att hojta till.

Hur sa vi med fika skulle vi ta med oss fika bröd eller egen sallad ?

Svar på tråden bf-juni västerås