• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl

Blir inget vallby för oss idag. men nästa gång så :)

• perni80

Godmorgon tjejer!
    Idag sov jag ända till kl 10! Lyxigt värre. Jag tycker såå synd om er som inte kan sova om nätterna. Efter fikat i söndags, så har jag vaknat 1 gång per natt som jag måaste gå upp och gå på toa. Annars så sover jag som en stock från kl 23-9.

Grattis vikh och välkommen Filip!!!{#lang_emotions_laughing} En till liten pojke i gruppen! Undrar om det bara kommer at bli killar??

Jag ska försöka att hinna komma idag. Har lite annat som måste fixas. Om jag kommer så ses vi vid fiket!

Happy: Yes muffinsarna går bra att frysa!

Ha en toppendag och skön helg om vi inte ses!
    Kramar

• Bezilia

Det bli tyvärr ingen lunch för mig idag. Vaknade precis efter att ha sovit igen lite av nattens missade sömn. Var inställd på att traska bort till Vallby men nu inser jag mina begränsningar... :( jag kommer säkert ångra mig sen för jag har sett fram emot fikan, men nu känner jag att jag inte orkar göra mig iordning, promenera hunden och sen gå bort till vallby. Hoppas att ni får jättemysigt!

• happy73

Hej jag kommer till vallby ska vi ses vid fiket?

{#lang_emotions_nalle} Välkommen till den stora världen filip{#lang_emotions_nalle} O grattis till er son vikh o pappa

• skuggspel

Åh! Va dumt att jag inte har något sätt att meddela er som är på vallby att det totalt sket sig för mig!
    Var på öppna förskolan med Loke som hade en skräpdag och när vi skulle därifrån var jag tillslut tvungen att bära honom, sparkandes och illvrålandes då han slängt sig mitt på bilvägen. Nu har jag apont i magen och vågar inte ge mig iväg till vallby om jag inte får in honom i bilen eller får hem honom igen. Dessutom måste jag nog ligga ner så mkt som möjligt.

"Skaffa" syskon tätt, sååååå jäkla dumt!
    Hoppas ni har en jättefin dag!

• angeni

Vi blev 4 pratglada på Vallby idag. Hoppas ni andra haft en bra dag trots att ni inte kom.

Skuggspel: Låter som en väldigt jobbig dag för dig... Dock hade jag världens snällaste liten Lina med mig idag, trots att jag själv trodde det skulle bli lite knöl då hon var trött redan när vi åkte in till stan. Men väl på plats uppförde hon sig exemplarisk. Till och med jag var förvånad
    Hur gammal är Loke?

På vägen hem började det regna, tråkigt jag som tänkt jobba med vårt land på baksidan. Men vi får väl se. Det blir fler dagar i helgen!

På tal om att meddela att man inte kommer, vi kanske skulle kunna göra en telefonlista. Kan alltid vara skönt att kunna meddela att man inte kommer

• Plogen

Ja, vi som var där hade supermysigt! Jag, Angeni, Nihao och Happy73. Jag som var den enda som inte har barn sen tidigare fick många tips om utrustning, bussresor, våtservetter, vagnar mm! Tack, tack!

Måste berätta för er att Angeni har ett synnerligen välartat barn! Hon satt stilla i sin vagn i ca 2½ timme som vi satt ute och åt/fikade! Imponerande!

En telefonlista var väl en bra idé! Jag har några nummer i mobilen, jag kan inboxa dom till allihop så kan ni väl fylla på och skicka runt.

• Plogen

Är det förresten nån som inte vill vara med på telefonlistan? Det räcker väl att vi skickar till dom som är aktiva och kommer på träffarna? I så fall borde det väl bli:

Hippygirl
    Bezilia
    vikh
    perni80
    Plogen
    Nihao
    Shia
    MaraFara
    Happy73
    Sussi81
    Jolinsfaster
    MumsMaräng
    Angeni
    Skuggspel
    Lady of Baqueta

Har jag glömt nån?

• skuggspel

Va bra att ni hade trevligt! Jag är avis! Ville så gärna men men.. Loke har varit ett monster hela em, så det var rätt beslut, även om det känns surt. 20 över fyra somnade han efter att ha gråtit i över en timme (och kastat allt som inte var fastskruvat) så det blir en låååång kväll.

Angeni  Loke är 1 år och 11 månader.. snart 2 mao.

Marafara Håller tummarna för dig nu! Hela tiden! Hejja, hejja hejja!!

Svar på tråden bf-juni västerås