• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl

plogen: blir ju toppen. men ska alla skicka sina nummer till din inbox så kan du fixa ihop listan och skicka den till alla när den är klar? {#lang_emotions_wink}

hur många har facebook förresten? vet att vissa har, kul att ha er där med tänkte jag :)

• HippYgirl

ja tyvärr kom inte vi till vallby heller.  jag satte ut kidsen på försäljning på f.m men fick ingen respons. men tydligen ville dom inte bli sålda heller då dom nästan skött sig exemplariskt på e.m haha!

• Nihao

Tack tjejer för idag, skönt att babbla lite. Lina var som sagt ett mönsterbarn, ett sånt önskar jag mig nu. :)
    Ja, vi kan väl inboxa nummer till dig Plogen, eller så samordnar vi det på nästa fikaträff?

Gha, känner med dig Skuggspel, alla barn är till salu ibland!
    Hoppas också med dig Marafara! ;)

• Plogen

Det blir bra, inboxa mig era telefonnummer så fixar jag ihop en lista!

Dessa nummer har jag redan: Nihao, Hippygirl, Bezilia, Perni80 och Shia, så ni behöver inte skicka.

Trevlig helg på er allihop! Kram från Plogen!

• Plogen

Lady Baqueta: jag kom på att jag även har ditt nummer redan!

• angeni

Alltså gårdagen efter att vi varit på vallby satte jag mig i bilen med mensvärk och ryggvärk. Hem och tänkte inte mer på det.
    Kvällen bestod av regelbundna värkar med 5 minuters mellanrum. Blev lite glesare framåt 22 och då bestämde jag mig för att sova, då jag var helt slut.
    Orkade inte åka in ifall de skulle bli glesare då vi har en timme in nu när vi är i kungsör.
    Iallafall, vaknade vid 12 och värkarna var kvar och kom tätt. Försökte sova vidare. Nu sitter jag här och hoppas på att det ska fortsätta. Har kännt av några värkar mne inte klockat, då de kommer glesare än 5 minuter.

Bebis får gärna komma nu

Nihao: Var går gränsen för prematurbarn? Har ingen koll på det men tänkte att det har nog du

Marafara: Hoppas det sätter igång nu!

• MaraFara
    angeni skrev 2010-05-29 08:46:18 följande:
    Alltså gårdagen efter att vi varit på vallby satte jag mig i bilen med mensvärk och ryggvärk. Hem och tänkte inte mer på det. Kvällen bestod av regelbundna värkar med 5 minuters mellanrum. Blev lite glesare framåt 22 och då bestämde jag mig för att sova, då jag var helt slut.Orkade inte åka in ifall de skulle bli glesare då vi har en timme in nu när vi är i kungsör. Iallafall, vaknade vid 12 och värkarna var kvar och kom tätt. Försökte sova vidare. Nu sitter jag här och hoppas på att det ska fortsätta. Har kännt av några värkar mne inte klockat, då de kommer glesare än 5 minuter. Bebis får gärna komma nu Nihao: Var går gränsen för prematurbarn? Har ingen koll på det men tänkte att det har nog du Marafara: Hoppas det sätter igång nu!
    Från 37+0 räknas du som fullgången.. Innan det är barnet för tidigt fött, men prematurt vet jag inte riktigt när det anses vara..

Å här händer det ingenting.. Fortsätter att slemma på, och ha ont till å från..
  • MumsMaräng

Angeni: Du ringer väl in och pratar med förlossningen i alla fall? Så de är med på vad som händer? Du är v 36+0 idag va? All lycka till dig!

Mara: Att det kan vara så HIMLA utdraget alltihop!

Skuggspel: Jag skrev ett LÅNGT inlägg igår, som jag/FL tappade bort- som i alla fall gick ut på att jag blir så himla orolig för dig när du har så tuffa dagar! Fy fasiken! Det lät verkligen överjävligt igår. Kan du inte ringa dina föräldrar när det krisar så?
    PS P och Jacob är och gjuter igen ert golv just nu.

Bezilia: Hur mår du?

Jag storgrät mig igenom någon sorts dansfilm förlagd i Havanna igår kväll. I övrigt kokade jag chokladkola till mig och Junor (V) och sov några timmar, innan vakentimmarna kom, vid tre så där. Vad det har REGNAT! Hoppas ni alla har täta tak?

Plogen: Jag inboxar mitt nr. Hoppas du har det bra med ledigheten och att det inte dyker upp något mer läskigt flimmer.

Kram, kram,
    M

• happy73

hmm nu skrev jag ett inlägg o fick inte iväg det surt. Hoppas att det kommer fler bebisar. Förrutom de som bör hålla sig kvar ett tag till.

• perni80

Godmorgon tjejer!

MaraFara, Angeni och Bezilia blir det några bäbisar?? Jag ska ju ha på tisdag och känner ingenting ännu. Men hoppas att det bara sätter igång på måndag natt eller nåt!

Kom på inatt när jag låg vaken att Beziliz frågade efter lite film tips. Så här kommer lite bra filmer att glo på. Både gammalt och nytt och blandade genrer.

Ocean 11,12,13
    Twilight
    New Moon
    I am Sam (Väldigt sorglig)
    Up
    Slumdog Milionaire
    Chocolate
    Music and lyrics
    Love actually
    Stekta gröna tomater
    Girls just want to have fun
    Good will hunting
    Stieg Larsson trilogin (Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes)
    Bakfyllan
    When a man loves a women
    Sex in the city: The movie

Det var vad jag kom på för tillfället. Nån som har någon bra serie att rekomendera?
    Ha en bra helg!

Kram på er 

Svar på tråden bf-juni västerås