• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • angeni
    Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    MumsMaräng, men jag kan inte förrän runt 11.30, så kör på den dag som passar er!
    Angeni

Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni

Jag kan bara det  inte händer något mer i magen vilket inte alls verkar hända.

Imorse hade jag extremt onda värkar innan jag gick upp. Fy fan. Tätt kom de med. Nu är det fortfarande värkar men inte alls onda... Blä!!
    Ska jag ha det såhär tills midsommar kommer jag avlida...
    Huvudvärk som spränger ovanför ena ögat samt illamående. Det är skitdrygt. Men BM imorgon så då tänkte jag be henne göra en undersökning så att vi får se om det har gett någon effekt dessa värkar..

Sambon är pappaledig från och med imorgon, men är hemma redan idag pga värkarna. Ibland är det bra att jobba åt sin far då det inte är några problem med sådant
    Så jag behöver inte ha med mig barn varje gång framöver utan kan välja om jag orkar
  • sussi81
    Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    MumsMaräng, men jag kan inte förrän runt 11.30, så kör på den dag som passar er!
    Angeni

Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Sussi med Maja
  • angeni

jävla skitvärkar är vad det är... De gör ingen nytta alls.. Varför ska man ha regelbundna värkar om de ändå inte gör någon nytta...
    Imorse värkar med 3 minuters mellenrum... I eftermiddag med 3-5 minuters mellanrum. Besök på förlossning och konstatera att det inte är något på gång alls.
    Deprimerad och förbannad om vart annat. Barnmorskan konstaterade att jag får dras med dessa tills det väl sätter igång och jag kommer nästan garanterat att få vänta flera veckor sa hon... BLÄ!!!

Förlåt att jag gnällde men idag har jag bara velat gå och gråta och har inte varit snäll mot alla runtomkring

• Jolinsfaster
    Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Jolinsfaster

Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Sussi med Maja
    Jolinsfaster
  • Jolinsfaster
    angeni skrev 2010-05-31 19:56:21 följande:
    jävla skitvärkar är vad det är... De gör ingen nytta alls.. Varför ska man ha regelbundna värkar om de ändå inte gör någon nytta...Imorse värkar med 3 minuters mellenrum... I eftermiddag med 3-5 minuters mellanrum. Besök på förlossning och konstatera att det inte är något på gång alls. Deprimerad och förbannad om vart annat. Barnmorskan konstaterade att jag får dras med dessa tills det väl sätter igång och jag kommer nästan garanterat att få vänta flera veckor sa hon... BLÄ!!!Förlåt att jag gnällde men idag har jag bara velat gå och gråta och har inte varit snäll mot alla runtomkring
    Fy vad jobbigt med så pass täta värkar utan någon som helst nytta. Hade dom nån förklaring till detta? Hoppas att bäbisen får stanna nån vecka till så allt hinner bli utvecklat som det ska, men att du slipper alla värkar tills det är dags. Gnäll på så att du får ut eländet istället för att hålla det inom dig.
  • Jolinsfaster

Hippy: Hoppas att Alex slipper bli arbetslös så du slipper gå tillbaka till ditt jobb som du inte trivs på. Vad jobbar Alex med? Nån här inne kanske känner nån som känner nån ifall det skulle krisa sig.

• happy73
    angeni jag tycker verkligen synd om dig hoppas att det lägger sig.
  • angeni

Jolinsfaster: De sa inget mer än att det är vanligt med sammandragningar och det köper jag. Men när man läser om förvärkar så ska de vara allt annat än regelbundna och ska i regel inte göra ont. Varför jag fått det vet jag inte. Har ju inte gjort något speciellt när de kommit. Idag har jag bara suttit på gräsmattan och rensat maskrosor.

• perni80
    God morgon tjejer!

Idag är dagen D. Men det verkar inte som om vår lill parvel vill titta ut just idag. Har inga känningar alls. Men dagen är ju inte över... Är kanske lite väl optimistisk. Men man vet ju aldrig!!!
    Angeni: åhh vad jobbigt att du bara får stå ut med förverkarna.
    Mums: vad mysigt att få proffsbilder på magen.
    Skuggspel: Hur är det med dig????
    Bezilia: Hur går det för din bäbis, vill h*n inte ut riktigt än? Eller är du på BB nu? Hoppas hoppas!!!

Jag skirver upp mig på fikat är kommer jag inte så ligger jag på BB {#lang_emotions_sealed}
    Nu ska jag ta en kaffe och sätta mig i solen, sen klippa gräsmattan.

Ha en bra dag alla härliga mammor!

Torsdag 3/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Jolinsfaster
    Perni

Fredag 4/6
    Plogen
    Lady of Baqueta
    HippY med Leah och Sam
    MaraFara
    Happy73
    Shia
    Angeni
    Sussi med Maja
    Jolinsfaster
    Perni
  • angeni

Perni: Hoppas ni får snart. Inge vidare att gå över tiden. Men jag har inte fattat det där med att gå över tiden. När räknas det som man går över. För man får ju gå till 42+6 och det är ju nästan 3 veckor efter beräknat. Så är det efter en vecka man räknas som man gått över?

Ska till barnmorskan idag och hoppas hon kan ge mig bättre svar än förlossningen kunde gällande dessa förvärkar...

Svar på tråden bf-juni västerås