• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • happy73

Hej tjejer!
    Tack för idag. Vilket härligt gäng. Längtar redan till nästa träff.

Som jag sa på träffen ska jag ha Ganstar klädparty (barnkläder) den15/2 kl 18 är det någon som vill komma så hojta till.

Tack för gott fika o ditt öppna hem HippYgirl

• Plogen

Tack för idag Elin och ni andra! Jättekul att träffa er allihop, och toppen med tips om barnvagnar och skötbord mm. Ser redan fram emot nästa träff!

Kram på er!

• sussi81

Hej på er!
    Ni verkar ha haft en mysig fikastund idag! Hoppas att jag kan hänga med på nästa!

Vilket härligt väder det har varit idag!! Vi var ute och promenerade runt här på Erikslund i flera timmar... Skönt att komma ut då jag vart inne och varit tokförkyld hela veckan.

• HippYgirl

hejsan hoppsan! himla trevligt idag. ibland kändes det dock som att ja sprang runt mest och hann inte prata eller hänga med i det ni snackade om, men det får ja ta igen nästa gång *ler*

just nu har Alex vänt upp och ner på vårat vardagsrum och ska sätta upp vårt nya hemmabio system, så ja sätter mig i datahörnet och gmmer mig en stund :)

• shia

Tusen tack för idag tjejer, det var suuuper trevlig. och tack hippygirl för gott fika :) Ser framemot nästa träff !!

• vikh

Hejsan alla trevlig fikaträffa idag ,kul att träffa alla tack hippygirl för fikat hemma oss er.Vi ses på nästa träffa hdae bra alla hls:Sara

vikh
  • MumsMaräng

Aaaaaaahhhhhh! Nu har jag bokat könsultraljud på Sibyllekliniken som Vikh var så gullig och gav oss tips om i går! Himmel! Helt plötsligt känner jag mig löjligt sprallig/förväntansfull/nervös som inför en första date! Åh vad jag LÄNGTAR!

Nej, skärpning nu och åter till arbetsuppgifterna, eller hur?

Kram på er alla!
    Mums

• MaraFara

Hade tyvärr ingen bra dag igår, så jag uteblev från fikat, vilket ni säkert märkte :).. MumsMaräng; har oxå bokat könsultraljud fast på Tittut.. Ska dit den 20 mars..

Ringde Försäkringskassan idag för att fråga varför jag aldrig får nåt papper att fylla i om min sjukskrivning.. Men gissa vad? Min arbetsgivare har ju glömt att anmäla mig som sjuk.. Dubbelsuck!! Så några pengar i februari lär det ju inte bli tal om.. Kul jul :)..

Men som tröst så bokade jag en profylaxkurs idag.. Kostar 990:- med boka tidigt rabatt, och sen så betalar min arbetsgivare 600:-, då den går under friskvård.. Så totalt kostar det mig 390:-.. Så 2 söndagar i april ska jag sitta och andas :).. Jag och alla andra par :)..

• Plogen

Hej MaraFara! Tråkigt att du inte hade nån bra dag igår, hoppas du kan komma på nästa träff!

Intressant med profylaxkursen! Var är den? Jag funderar också på att gå en sån, men jag vet inte var det finns.

Svar på tråden bf-juni västerås