• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • MumsMaräng

Me too: PÅ Skiljebo.

Men Change har ju inte alla storlekar, Jolins faster! Inte till mig. Suck. Men jag håller med om att de har mycket och snyggt och trevlig personal (Eller hur Shia?!)

Jag har också världens låg dag i dag. Började dagen med att kräkasx efter tandborstning och har liksom fortsatt så. Jag fick sitta i bilen när jag skulle hämta sonen och prata högt med mig själv- modell "Nu skärper du dig! Du har familj som älskar dig och som du älskar, hus och mat och en efterlängtad bebis i magen. Kom IGEN nu!"

Ja, det ska bli jättekul att ses på söndag- känns som att jag behöver det!

Särskild kram till MaraFara! Hoppas det gick bra hos psykologen.

• shia

Jag har haft en bra dag i allafall, har äntligen fått sova en hel natt utan att vakna av att bebben sparkas och har sig :) Har även varit hos barnmorskan på morgonen, jag var inte alls beredd på att vi skulle få höra barnets hjärt ljud ! Jag blev så rörd av hjärtljudet så jag började gråta, kände mig lite löjlig som gjorde det men jag kunde inte hjälpa det. Det var det underbaraste ljudet jag någonsin hört !!!
    Önskar er alla en skön fortsatt fredag....
    /Frida

• happy73

Vi håller också på med visning. Vi kommer ha vår andra visning på måndag så det känns skönt. Vi kommer flytta till gryta i sommar så jag hoppas att kanske någon bor i närheten. Annars kan nu ju flytta dit hehe.

Visst är det jobbigt när man mår dåligt men man får försöka trösta sig med att det är mycket hormoner igång och att det blir bättre.

Jag har inte varit in i bh butiken ännu så det får väl bli en runda dit senare.

Hur många blir vi på söndag? Jag funderar på att ta med mig nå fika bröd.

• angeni

Här ska vi ha visning på måndag men ingen anmäld inget bra tecken...

Så nu blir det att renovera istället, bara vi får lån på beloppet. Är dock ganska mycket pengar det handlar om. Men det är det värt!

Här håller vi nog på att bli lite förkylda, har huvudvärk samt täppt näsa. Sambon har varit snuvig ett tag. Men jag tror Lina har klarat sig än så länge

Vecka 20+0 imorgon, känns bra! UL på tisdag för att kolla njurar, ska bli så kul att se den lilla igen:)

• shia

MaraFara: hoppas dagen har varit vänlig med dig och att det känns lite bättre {#lang_emotions_flower} /Frida

• shia

Jolinsfaster: Så klart att jag ska spana in era bröst på söndag , jag är ju helt yrkesskadad ;)
    /Frida

• vikh

happy73-Vart på gryta ska ni flytta till??jag är uppvuxen på norra gryta.

Vikh
  • mmjohanna

Hej, Har precis hittat hit till FL. Min syster tipsade om den här tråden {#lang_emotions_smile}. Jag gillar fortfarande snön för jag behöver inte skotta, eller jag får inte för min sambo.
    Gjorde det en gång och han blev jätte arg {#lang_emotions_tongue_out}. Han har blivit lite överbeskyddande kan man säga.

Jag ska verkligen gå in på change nu när så mång har tipsat om den butiken. /Johanna

• Bezilia

Hej Johanna och välkommen till vår tråd!
    Om du har läst lite här så kanske du läst att vi skall ha vår andra fikaträff imorgon kl 14 hos Elin som bor på Skälby. Det är ju ganska kort varsel men om du vill så vore det ju såklart trevligt om du kommer med oss. Be isåfall Hippygirl (Elin) om adressen.  Vi har ju setts en gång  innan men det  var flera som inte kunde då så det blir första träffen för flera andra. Och det verkar som om vi blir många :) Det skall bli jättekul att träffa alla igen!
    När kommer bebisen förresten? Vi har ju en BF-lista som du kan skriva upp dig på.

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 25 Juni - Angeni

• shia

Jag känner prestationsångesten stiga nu när ni pratar så gott om Change {#lang_emotions_smile}

/Frida

Svar på tråden bf-juni västerås