• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • HippYgirl
    Fika hos Elin:
    Onsdag 23/6   kl 14.15
    (BVC kl 13.15)
    Elin med Sam och Leah
    Anna & Tove
    (Sussi & Maja)
    Emma, Tuva, Siri & Erik
    Pernilla & Lexie
    Sara & Filip
    Annika & Frank
    Frida & Viktor

Skrik till om en adress behövs :)
  • Bezilia

Jag kan tyvärr inte komma på fikan idag. Jag som har saknat fikorna så !!! Gråter Vi ska iväg och fira midsommar i Halmstad och åker ner idag. Först tänkte jag att jag kunde komma en timme vilket min sambo log lite åt... För en timme går det säkert att fika på... NOT! Det skulle ju aldrig gå det inser jag ju! :) Vi har väl aldrig fikat mindre än tre timmar och känner jag er rätt så kommer ni fika och ha mysigt i fem timmar!
    Ja, ja det får bli nästa gång för mig och Tove och jag hoppas att det blir snart! Är ju såå nyfiken på alla små bebisarna!

• sussi81

Halloj!
    Jag hoppar oxå över fikat idag, är dock inte på förlossningen (tyvärr;), men är så trött och har ju Maja hemma så jag orkar mig inte iväg nåt nu... Kan inte sova på nätterna alls... fy vad jobbigt det är, känns ju inte som man orkar med nån förlossning nu...

• Nihao

HEj, skrev ett lång inlägg iförrgår, då dog hela datorn.
    Ska till BVC idag, o sen har de lagt in nån sommaravslutning på dagis vid 14, så det känns otroligt svårt att komma o fika idag :((( Längtar efter att träffa alla nya bäbisar, mammorna o femkilosprinsarna. :)

KÄnner med er Skuggspel o Plogen ...

Fika hos Elin:
    Onsdag 23/6   kl 14.15
    (BVC kl 13.15)
    Elin med Sam och Leah
    Pernilla & Lexie
    Sara & Filip
    Annika & Frank
    Frida & Viktor

• perni80

Hallå!

Bezilia: Vad skönt det måste ha kännts när läkaren sa att hon är helt frisk!! Vilken kämpe! Tråkigt att inte få träffa er idag. Men det lär ju bli fler fikor framöver.

Plogen: Skönt att mjölkstockningen har börjat ge med sig. Jag ammar ca var 3de timme och på natten ca var 4-5 timme. Det verkar funka bra, fast jag har ganska ont och har börjat använda nappar som Lady tipsade om. Hon har iaf gått upp i vikt och väger nu 4500 g!!

Happy: Vad hemskt! Hoppas att din lilla bäbis kommer snart så att du kan stötta din vän mer.

Jolins & Mums: Nu borde era små liv ha kommit tll världen. Hoppas att allt har gått bra!

Skuggspel: Jobbit med hantverkare som inte kommer, massa samandragningar och mammig son.

Det ska bli jätte roligt att ses i emSkrattande

• skuggspel

Jag kommer på fikat!
    Bättre sent än aldrig!!

• happy73

Här händer det inte mycket +7 idag. Känner som du sussi är super trött. Jag orkar inte vara i solen så idag när jag lämnat Isak på dagis åkte jag hem o sov. När jag hämtade honom sedan från dagis köpte jag en hel vatten melon o åkte över till syrran så jag fick lite hjälp med Isak.
    Jag hoppas verkligen det händer något ikväll. Jag har ingen lust att föda på midsommar.

Inte var det så många som gick över tiden här. Vilken tid på dygnet började era verkar?
    Förra gången började mina verkar på senkvällen natten. De säger ju att det är det vanligaste. Men hur var det för er?

• HippYgirl
    Happy: usch hoppas verkligen att din lille vill komma ut snart, förstår att det är jobbigt. Jag fick värkar kl 4 på natten, tror dom flesta fått det på kvällen/natten. 

Tack alla för en trevlig fika idag, tror Leah åt upp hälften på kakfatet *ler*
    Sam ska försöka vara lite trevligare och inte lika gnällig nästa gång :)

efter våran fika kom Alex jobbar kompis och hans tjej över så då vart det mer fika, dom åkte nyss och jag är verkligen INTE sugen på någon mat idag :)
  • MaraFara
    happy73 skrev 2010-06-23 20:00:08 följande:
    Här händer det inte mycket +7 idag. Känner som du sussi är super trött. Jag orkar inte vara i solen så idag när jag lämnat Isak på dagis åkte jag hem o sov. När jag hämtade honom sedan från dagis köpte jag en hel vatten melon o åkte över till syrran så jag fick lite hjälp med Isak.
    Jag hoppas verkligen det händer något ikväll. Jag har ingen lust att föda på midsommar.

Inte var det så många som gick över tiden här. Vilken tid på dygnet började era verkar?
    Förra gången började mina verkar på senkvällen natten. De säger ju att det är det vanligaste. Men hur var det för er?
    För mig började värkarna kl 02.45...
  • shia

Tack för trevlig träff i går. Roligt att få träffa dom små liven, Lexie var ju härlig som sov igenom alltihopa :)
    Önskar alla en trevlig midsommar, själv ska jag ut till stockholmsskärgård och fira med svärföräldrarna och lite andra släktingar så det blir nog ganska lugnt och skönt!

Happy: för mig började det vid 23 på kvällen, hade lite lite förvärkar redan vid 18 tiden men det var så lite, så det reflekterade jag inte så mycket över då ...

Svar på tråden bf-juni västerås