• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • sussi81

Här hemma är det fortfarande väldigt lugnt... Inga tecken ännu... Dammsög hela huset i förmiddags och funderar på en promenad snart. Men jag tror att vi kommer få vänta några dagar till...

Jolin & Angeni: Håller tummarna att det sätts fart på er nu!

Skuggspel: Fy vad jobbigt det låter att du har det! Och självklart känner lillkillen på sig att något är på gång och att mamma är extra trött och "grinig". De är ju som mammornas känselspröt de där små... Om man mår dåligt så speglar det av sig hos dem och då är det jobbigt att ta hand om dem och det blir bara en ond cirkel till slut...! Man får komma ihåg att det kommer bli bättre!!!

• Addisen

Men oj...hur kunde jag glömma dig Skuggspel i min lista med er som inte fått ännu.
    Du är en tapper kvinna som kämpar på! 40 dagar är ju inte så mycket (fast jag förstår om det känns som en evighet).
    Förstår att det är påfrestande att dels renovera ett hus och behöva hanskas med jobbiga hantverkare och sen ha en liten son som är mammig och plus alla dina krämpor från graviditeten. Jag är impad! Du ska se att dessa sista dagar går fort sen sitter du där med alla dina små pojkar runt dig!

• happy73

Hej tjejer gu vad spännande med att det kan komma en när som hällst. Här händer det ingen ting så himla drygt. Jag hoppas på att det händer saker inatt. Börjar bli lite otålig. Tänk om vi alla skulle kommain i natt eller i morgon =)

• happy73

hmm nu vill man ju veta om jolin har åkt in. Det måste hon ju ha gjort. Vill veta, vill veta!!!
    Känner meg otålig så in i bombern

• sussi81

Haha, jag sitter oxå och är otålig... Men känns som att kroppen håller på att förbereda sig nu, för jag får springa på toa stup i kvarten... :) Samtidigt så blir man påmind om att snart kommer det göra ont... Men man får va fokuserad på vad man får ut av det när det är klart! ;)

Kul om vi ses några på förlossningen/BB inom snar framtid!!!

• shia

Leon kommer ju idag , hoppas det dimper ned mer barn idag !

• happy73

Ja vi får hälsa Leon välkommen idag o kanske jolins bebis. Här händer det inte mycket.

Hur går det för er andra med sovande,ammande m,m.

• Jolinsfaster

Tack för alla lyckönskningar! Jag blir hemma cirka en halvtimme till. Sen är det dags att bege sig. Värkarna lyser fortfarande med sin stora frånvaro, så jag antar att det vankas igångsättning. Läste på lite om igångsättning igårkväll, och blev ännu mer nervös inför det, men samtidigt så är det skönt att det funkar, för nu orkar vi inte vänta längre och iom att vattnet gått så ökar infektionsrisken om det inte sätts igång.

Lycka till Mums och Leon! Får se om vi ses på bb. Jag räknar med att slippa åka hem utan bäbis denna gången.

Tror att åtminstone ena katten känner på sig att nåt är på gång. Hon har redan hunnit busa runt i spjälsängen och ligga under skötbordet här på morgonkvisten.

Håll tummarna nu för att allt kommer gå bra.

Kramar från en nervös faster, och blivande mamma.

• sussi81

Jaa, LYCKA TILL Jolin och Mums idag!!!

Här är heller inga tecken visade...

Svar på tråden bf-juni västerås