• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • vikh

Stort grattis  MumsMaräng och Jolinsfaster till era små knottar,hoppas allt går bra med dom och att ni mår bra,blir kul sen att få träffa era små på en träff sen.//Sara(vikh).

• shia

Plogen; ojojoj....vad jobbigt det blev för dig med amningen...hoppas att det inte blir lika illa som förra gången. Sänder dig tusen varma styrkekramar !!!Tänk bara på att lilla tösen klarar sig bra med ersättning också om du väljer att inte amma, det är inte meningen att du ska plåga ihjäl dig.

• skuggspel

Plogen; Åh,nej! Vilken jäkla otur!
    Mums: Hoppas du mår bättre snart, det där låter inte alls kul!

• angeni

Mums: Inge vidare med urinvägsinfektion. Har nu ätit 2 kurer själv men det har inte släppt. Nu funderar de på om symptomen inte alls har med urinvägsinfektion att göra.
    Hoppas antibiotikan hjälper och att du får vila lite för Leon.

Mara: Jobbigt att det inte fungerar som det ska med amningen. Hoppas det kommer igång ordentligt snart. Du har ju trots allt en stor grabb och då är de ju en aningen matglada.

Plogen: Ursh, hoppas det inte alls blir lika jobbigt som förra gången! Hoppas det går över fortare denna gången och att du slipper fler mjölkstockningar

Skuggspel: Hoppas dina 30 dagar kvar flyter på fort. Men de små kanske väljer att titta ut lite tidigare än dess. Går allt bra med killen hemma och magen?

Här händer det inte så mkt. Var till förlossning och hämta mer sovdoser. Ska ringa på tisdag om det inte hänt något alls innan dess och får då bedömning på onsdag istället för att vänta tills efter den helgen. Är det fortfarande omoget då blir det nog snitt.
    Får se vad som händer. Många dagar kvar men känns skönt att kunna räkna ner iallafall. Om jag inte får något svar då så har jag max 16 dagar kvar idag så det minskar!

• HippYgirl

mums: hoppas du blir bättre snart!

Plogen: nej men usch! Jag fick lite mjölkstockning i ena bröstet förra veckan, men då tänkte jag på dig och kände att jag hade verkligen inte rätt att klaga:) hoppas verkligen det släpper för dig snart, man ska njuta av att få barn!

Happy: har inte skrivit på ett tag, är du på bb?

MaraFara: förstår att din kille behöver mycket mat, och det är ju bra att han tar ersättning :)

Angeni: jag håller lite tummarna att det inte händer något hos dig så du får ditt snitt :)

Skuggspel: vi håller tummarna lite att dina grabbar tittar ut några dagar tidigare :)
                          hur går det med huset?

Här har vi fått en gladare kille, som kan sitta i i sin gunga och bara titta och le, man får sååå mycket tilbaka redan nu :) Han vaknade 05.06 imorse och var jätte nyfiken, ville då inte alls somna om, men att se honom ligga och titta runt och bara le, det var värt att gå upp kl 5!

• angeni

Hoppas happy är på BB nu

Värkar igår men hände inget mer. Tog sovdos och inga värkar idag. Så min kropp är envis. Den vill inte alls ha ut ungen. BF+6 idag. Seg väntan.

Idag åker familjen till Örebro för lite shopping och slippa tänka på förlossning. Hoppas allt är bra med er andra!

• Bezilia

Det verkar ju som om vi skulle kunna bli fyra stycken på en fika imorgon... Ska vi boka det? Inga fler som kan?
    Bästa tiden verkar ju vara att ses kl 12 men frågan är var... Det är ju en massa jippon i stan just nu! Vi kanske skulle kunna fika i hamnen? Eller någon som har något annat förslag? Jag tror att det ska bli fint väder. :)

• Bezilia

De har visst ändrat upplägg här! Nu kan man lägga upp bilder! Var ju tvungen att testa! Kan meddela att blider med för hög upplösning inte funkar. En sen midsommarhälsning från Tove! Solig

• shia

12 vid hamnen blir väl bra, finns det flera fik där nere eller? har inte varit så mycket vid hamnen....

• Bezilia

Jag tror att första cafet blir bra. De har lite sallader och glass och så har jag för mig.

Svar på tråden bf-juni västerås