• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Plogen
    Lady, jag undrar också hur man gör om man kommer med barnvagn? Finns det plats i nåt källarförråd?

Sen vill jag berätta för er andra att jag har frågat Lady ifall jag fick ta med min kompis som några av er har träffat på Odensvi öf och Viksäng öf och det gick bra. Ska bli jättekul att träffa er allihop igen!

Ses imorgon!
  • angeni

Ursh här har jag en grinig son... Han har ammat hela natten med 30 minuters mellanrum känns det som och hela dagen idag har det varit grinigt och ätit massor. Jag orkar inte längre Får ingen sömn alls så det är svårt att orka ta hand om en trotsig ettåring och en gnällig bebis. Nu har sambon även bestämt sig för att börja jobba igen så nu tänker jag sluta amma så jag kan få lite avlastning de timmar han kommer vara hemma på dygnet.

Hur gör man när man ska sluta amma? Tänkte så jag inte får mjölkstockning... Vad ni har berättat så låtar inte det som någon höjdare...

Lina har inte varit på något höjdarhumör de senaste dagarna. Tänder på g, tror det är 3 stycken. Så inte så konsigt med andra ord.

Ni med dagisbarn? Vad blir det för kläder nu i höst? eller ja alla ni med äldre barn. Vet inte alls vad vi ska köpa för kläder till Lina..

• Addisen

Oj, hade jag missat att ge er adressen. Jag inboxar den lite senare till er, skriver på iphone just nu...
    Vi har lite plats för några vagnar precis vid trappan när man kommer in men jag kan även öppna till vagnförrådet så kan några stå där. Men alla kommer väl inte med vagn hoppas jag för då kan det bli svårt...

• Addisen

Så nu har jag inboxat adressen till HippY, Mums och Happy

Är det någon mer som behöver den så hojta!

Ses imorgon!

• skuggspel

Jag måste avboka, Lady. Sååå himla trist men Loke har fått öroninflammation nu i helgen. Det var verkligen hemskt, stackars liten. Det är redan bättre men han äter penicillin och är hemma från dagis=jag är ensam hemma med alla tre. Han är dundersnuvig så han ska inte träffa andra bebisar än mina små morrande korvar.
    Bättre lycka nästa gång..
     Ha så himla trevligt!

• Addisen

Va trist Skuggspel... jag hoppas verkligen Loke mår bättre snart! Det blir ju garanterat fler fikor med mamma-maffian så det kommer nya chanser att träffas! Hoppas det går bra att vara hemma själv med en sjukling och två små.

• happy73

skuggspel hur upptäckte ni det. Jag misstänker att isak ev har fått det.

Ta hand om er alla fyra o hoppas Loke blir bra snart.

• vikh

Hejsan lady jag kommer inte på fikat idag,jag har blivit genom förskyld,otur att det ska hända just nu ville ju komma ¨på träffen,men hoppas det går över innan söndan för då ska vi ha dop för Filip.Hade trevligt idag hls:vikh

• angeni

Lady vi ställer in vi med. Då vi inte har sovit mkt inatt heller då patrick gärna ammar hela nätterna igenom. Vi gav ersättning inatt i hopp om att han skulle vilja sova lite längre men nej då det ska matas ofta. Det svåra är att hålla sig vaken vid amningarna går inge vidare här.

Hoppas ni får det trevligt idag

Någon som vill fika senare i veckan på stan hakar jag gärna på

• vikh

Hejsan hade ni det trevligt på fikaträffen idag och va ni många ???

Svar på tråden bf-juni västerås