• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • happy73

i morgon åker jag till vallby efter jag lämnat Isak på dagis vid 9.00. någon som ska med?

• HippYgirl
    Happy: Leah ska ta dagiskort kl 8.30 sen kommer vi! :)  hur många timmar har du isak på dagis? jag har bara må,ti,on 9-14 på mina, alltså 15 timmar.

Skuggspel: jag har bara 2 overaller i 110 och ett par termobyxor i 110 som ska säljas.och en giganrisk miraanda nalle :) så tar nog tradera istället :)

var till bvc med Sam igår. en liten kille på 62cm och 6200g! och han blir 4 mån på söndag! :)
  • Bezilia

Är det möjligen någon som har en installationsskiva till Windows XP hemma som jag skulle kunna få låna? Min jävla dator klarar inte Vista, och hänger sig hela tiden! Måste formatera om den med XP istället annars kommer jag snart slänga den i golvet!!!

Nu ska jag sova! Måste ju vila ut mig så att jag orkar sur bebis och sur dator när jag är gräsänka i två dagar...

• shia

Bezilia: tyvärr hade vi inte någon XP skiva, det var intstallerat i datorn redan när vi köpte den:( hoppas någon annan kan hjälpa dig ! Hoppad Tove är på lite bättre humör idag {#emotions_dlg.flower}

• perni80

Godmorgon mammor!

Bezilia, tyvärr har jag inte heller någon XP, kan ha student versionen någonstans... Kan kolla.
    Hopppas att Tove är på bättre humör idag! Nu är iaf Lexies öga mkt bättre. Skönt.

Idag ska jag nog ta en promenad i det fina vädret sen bär det av till IKEA.

Ha en bra helg.Solig

• HippYgirl

Bezilia: Alex säger att vi har XP skiva, men kan hända att den är på engelska.

Idag har vi vatit på Vallby och varit till lekparken och grillat korv. Men Leah var super trött så vi åkte hem och lade henne i sängen så nu sover hon. Ska dit nästa fredag igen :)

Imorgon ska vi ha dop så nu ska Alex ställa sig och gra smörgåstårta :)

• Jolinsfaster

Hej på er!

Tack för igår till er som var där. Var kul att få träffa Viktor, Birk och Nemo... och Sussie och Sanna också så klart. Jag tycker det var riktigt bra där på Vallby, stora lokaler och trevlig personal. Måste dit nästa torsdag och göra avtryck. Ska bara till ikea och köpa ram först.

Idag har Frida och jag varit till Barnshopen. Det var första gången vi var där, och lyckades komma hem med 8 bodysar + en klänning för under 200 kr (!). Dit kommer vi helt klart gå fler gånger. Jag hittade däremot ingen overall som jag hade tänkt. Dom som fanns var lite "dyra" och slitna för min smak, iallafall bland tjejoverallerna. Fast då har vi ju anledning att gå dit igen.

Trevlig helg, och lycka till med alla dop och namnkalas i morgon!

• Addisen

Nu är det över...namnkalaset alltså! Och allt blev superlyckat! Tårtorna va supersmarriga och allt jag bakat blev sååå bra. Vet inte hur många som berömde morotskakan jag gjorde, tack Leila säger jag bara, receptet kom ur hennes bok Och Frank skötte sig exemplariskt och va på sitt bästa humör hela tiden. Matade honom 14.45 och han sa ingenting förrän de flesta åkt vid 18.00.
    Vi fick dessutom en HEL tårta över så den spar jag tills på måndag när ni kommer! Mums...
    Frank fick massa fina presenter! Allt från böcker till canvastavla... det va ju bättre än julafton det här )

Men nu är jag såååå himla trött, har gått och spänt mig för det här i 1 vecka och nu släpper allt det så då känns det som om jag skulle kunna sova i 1 vecka.

Hoppas ert dop blev lyckat oxå HippYgirl!

Ser fram emot att se er alla på måndag!

Nu ska jag umgås lite med familjen som stannar över natten.

Kram

• Plogen
    Lady: vad roligt att "kalaset" blev så lyckat! Ja, Leila är en klippa!

Bezilia: Har tyvärr ingen XP-skiva. Jag förstår vad du menar, jag hade Vista förut och höll på att bli galen på det.
  • Bezilia

Lady: Vad härligt att allt gått bra! Även jag har Leilas morotskaka på bakschemat inför dopet. Hittills har jag bakat brownies och vit chokladmoussetårta. Det blir även hallonpannacottatårta och kanske kanelbullar om jag orkar. De Tårtorna låter ju proffsiga men är superenkla att göra... kanelbullar däremot kräver ju en massa arbete...

Hippy: Har du möjligen recept på Alex goda bullar? De var ju verkligen värda besväret!
    Dessutom så skulle jag gärna låna skivan som ni har om du hittar den. Du kanske kan ta med den till Lady på måndag?

Nu verkar det som om Toves griniga humör börjar ge sig... Peppar, peppar, så har hon varit på ganska bra humör i två dagar nu. Tur det eftersom jag haft huvudvärk... Antagligen en svit av att jag testar att skippa laktos. Då blir det ju även att jag skippar kaffe vilket kan vara orsaken till huvudvärken... Så det fick bli kaffe utan mjölk ikväll och nu är huvudvärken borta! Glad

Svar på tråden bf-juni västerås