Inlägg från: HippYgirl |Visa alla inlägg
  • HippYgirl

bf-juni västerås

äntligen hittade man en trevlig tråd men så har man bf 9 maj :(  eller man kanske får hänga på endå? kan ju hoppas på att man går över tiden *ler*

• HippYgirl

Mumsmaräng: ja men det skulle ju kunna vara trevligt :) vilken tid? ska kolla med sambon om han har nått vi ska göra eller om han fixar busarna själv några timmar *ler*

• HippYgirl

hehe! snackade med sambon nyss och han skulle nog kunna hantera vildarna i några timmar så ja hänger på imorgon! :) har ni bestämmt nått speciellt ställe att träffas på eller ska ja bara leta efter en masssa magar?! ;)

• HippYgirl

jag kommer troligtvis vara hemma till aug -2011. har varit hemma sen okt 08 :) Här blir det 3dje i familjen men mitt andra och det blir nog sista. 3 st räcker tycker jag *ler*  jag berättade tidigt denna gång för chefen, för dom hade räknat med att ja skulle komma tillbaka nu i januari och eftersom jag var hemma med Leah har ja dragit ut på hennes dagar, tagit semester och fått igenom havandeskapspenningen så ja slipper gå tillbaka och jobba imellan och så slipper hon börja på dagis nu. hon får börja efter sommaren. då är hon 1år och 8 månader och så får nästa börja aug 2011 då blir hon/han ca 1 år och 3 månader. 

• HippYgirl

hallojsan! jätte trevligt med lunch igår :)

och som Bezilia skrev så är det fika hemma hos mig den 20/2, tror det var kl 14. vill ni tidigare så kan vi ändra utan problem. jag är ju hemma hela veckorna så mig passar det jämt :) och så är båda vilddjuren hemma så alla barn är varmt välkommna! :)

vårat lilla hjärta! jätte välkommen!

• HippYgirl

vikh: ja då var du med, välkommen! :)

• HippYgirl

CHANGE är riktigt bra. jag handlar bara där, tycker ja inte hittar nått vettigt eller skönt på typ lindex eller så.

Här hemma har man 2 dunder förkylda ungar som inte alls är på humör att göra nånting. och så himla känlsiga, bara Leah kommer i närheten så skriker Alfons. Snart får en vara på övervåningen och den andra på undervåningen och så går jag ut i förrådet *ler* eller så får dom vila i omgångar :)

• HippYgirl

Happy: då tycker ja vi ska byta, helgen innan? helgen efter ska ja till dalarna så blir lite svårt att vara här då *ler* annars funkar ju veckodagar med om det passar bättre för alla er??

• HippYgirl

ja men ska vi börja med: vad är bäst i veckorna eller helg?

• HippYgirl

Fika hos Elin på skälby kl 14.

Lördag 6/2

Söndag 7/2

Lördag 13/2

Söndag 14/2

Lördag 20/2

Söndag 21/2

Söndag 28/2

så är det bara att skriva upp er där det passar bäst och så tar vi den dagen flest kan :)

Svar på tråden bf-juni västerås