• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Bezilia

Nihao: Givetvis får tjejerna följa med! Hunden är mellanstor och van vid barn. Ibland blir hon ivrig men isåfall får hon gå och lägga sig så att ingen blir rädd.  Katten kan nog klassas som världens snällaste. Rent seriöst är hon den snällaste katt jag träffat! Hon kommer antagligen gå från knä till knä och stanna där hon får mest kel! Så det ska nog inte vara någon fara. I synnerhet katten kan till och med ha motsatt effekt och omvända folk som inte gillar katter.

Plogen: Även min hund är till utlåning om ni vill! Hon gillar långa promenader och godis men just nu föredrar hon att stanna inomhus ! :)

Även jag gillar OS. Här hemma är SVT igång hela kvällarna och när det var dubbeljakt såg vi uppe sent för då gick det ju inte att lägga sig innan loppet var slut. Och det var ju tur med tanke på resultatet och dramatiken! Det hade jag inte velat missa!

Jag mailar adress och så till alla som skrivit upp att de kommer på söndag. Hör av er om jag missar någon. :)

• Plogen

Happy73 och Bezilia: Jättegulligt av er att erbjuda utlån av hundar! Mannen skrek "jaaa" när jag berättade om era inlägg! Om inte annat så kanske vi kan gå på barnvagnspromenader framöver när ni har med era hundar så tar jag med mannen!

• HippYgirl

bezilia: jag reagerar på vissa katter men inte alla. så jag håller mig helt enkelt lite ifrån bara :)

• Jolinsfaster

Jag hade gärna kommit på söndag, men vi ska iväg på 30årsfest hos min barndomskompis i Örebro på lördagen och har samtidigt passat på att bokat hotell över natten och jag vet inte när vi kommer hem + att svågern fyller på söndag så det blir ev en sväng dit. Ska bli skönt med en liten minisemester mitt i alltihopa. I lördags fick vi tillträde till vår nya lägenhet som vi egentligen tar över i mitten av mars. Så nu ska maken renovera innan bohaget med möbler och katter ska in där. Köpte 14 rullar (!) tapet i söndags, och det är bara till vardagsrummet/hallen! Ska fixa sovrummet också, så han får fullt upp. Han låter inte mig göra nånting för jag ska inte vistas bland sånt där... och för att det blir bäst om han gör allt måste även jag erkänna.

Såg att Barnens hus har babykväll på torsdag. Är det nån som ska dit? Lär ju vara smockat med folk, men priserna verkar kanon också.

Perni: Jag ska till Åre över påsken och är också beskymrad över klädsel, och framför allt byxor. Nu när det varit så kallt har jag haft leggings och oknäppta regnbyxor, men känns inte som det kommer räcka för en dag på fjället. Ska du åka skidor? Jag kommer inte göra det. Kan jag inte det ordentligt när jag inte är gravid känns det bäst att avstå nu. Vill inte riskera att vurpa på magen. Får bli spa och skotersafari istället.

Hoppas det är bra med allihopa! Sköt om er i kylan.

• HippYgirl

jolinsfaster: ja vi ska till barnens hus på babykväll :) ja ska kolla om liggdelen till våran tvillingvagn och regnskydd till finns för bra pris :)
    Men sen hittar man väl mer. Alex skulle promt med, ja fick inte åka själv med plånboken, vet inte riktigt varför *ler*

• Nihao

Vad bra Belizia. Jag vet som sagt inte om de kommer med, men det är bra att slippa ställa in ifall mannen får fullt på jobbet. Kalassnällt.

Vad är det för babykväll?? Vilken tid? Jag har ju inte köpt nåt till bäbis så nu blev jag grymt sugen!! Dit måste jag! :)

Shit, 12 pers hittills. Ska vi ta med nåt bakat eller? Typ bröd eller fikabröd eller nåt? Du ska ju inte behöva fodra ut ett helt kompani. Säg ba, så kirras det. Nån mer som typ är lite småhungrig jämt...? ^_^

Kul att det drar ihop sig till träff igen. Jag har snart bara 100 dagar kvar, känns sjukt.

• HippYgirl

jag har 75 dagar kvar idag :)

babykvällen är på torsdag dom stänger 18 men öppnar igen mellan 19-21 med massor av rea priser :)

• angeni

Vill med åka dit och kolla lite Ska försöka få med sambon.

Idag går man som på nålar... Vi väntar på att få veta om han har fått lös sina aktier så att vi kan få vårt hus sålt. Vi skulle få veta mer idag då han skulle få reda på det idag.

Sedan så kommer sambon bli sen idag och han vill inte jag ska sitta ensam hemma... Men vad ska jag hitta på? Har ju knappast lust att shoppa med denna magen och det snöar... Blä.

Vet ej hur många dagar jag har kvar, men eftersom jag står sist på listan har jag flest dagar kvar:-P

• perni80

Idag har jag 98 dagar kvar! Skönt att komma under 100 sträcket {#lang_emotions_sealed}

jolinsfaster: jag ska inte åka snowboard som jag brukar utan jag kommer att åka ländskidor på fjället om jag orkar. annars gå runt och mysa med hela min släkt som alltid är uppe i Sälen under påsk. så det kommer nog inte gå någon nöd på mig :)

bezilia säg till om du vill att vi ska ha med oss nåt. ses på söndag {#lang_emotions_smile}

• sussi81

Lägger till mig igen, med en parentes, för vi får ju besök i helgen, men om de åker vid lunch så kommer jag och träffar er!

Fika hos Bezilia 28/2:
    Bezilia
    Shia (Frida)
    MumsMaräng
    Vihk
    Angeni
    Plogen
    MaraFara (Sara)
    Happy73
    Nihao
    HippYgirl
    trasis