• Swweetiie

bf-juni västerås

Hej!

BF-Juni för oss Västeråsare, här kan vi tala om allt och lite till!

Ny tråd, då den andra gått ut!

Hoppas allt är toppen med alla {#lang_emotions_gravid}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-15 10:48
    Lägger till BF-listan så alla kan se den lite lättare!

BF 9 maj- Hippygirl
    BF 16 maj- Subj4401 (Susanne)
    BF 22 maj - Bezilia (Anna)
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-16 11:57
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-22 14:08
    BF 9 maj- Hippygirl
    BF 17 maj - trasis
    BF 28 maj- vikh(sara)
    BF 1 juni - perni80
    BF 8 juni - Plogen
    BF 9 juni - Nihao
    BF 9 juni - Shia
    BF 10 juni - MaraFara
    BF 11 juni - Swweetiie
    BF 17 juni - Happy73
    BF 19 Juni - Sussi81
    BF 21 juni - vårt lilla hjärta
    BF 22 juni - Lizzzen
    BF 24 juni- Jolinsfaster
    BF 24 juni- MumsMaräng
    BF 24 juni- mmjohanna
    BF 25 Juni - Angen

• Svar på tråden bf-juni västerås
  • Addisen

God morgon tjejer,

Jag tycker också det ska bli jättekul att så många vill komma den 11/4.
    Jag kommer inboxa adressen och mitt telefonnummer när det närmar sig den 11:e.
    Det kanske finns fler som vill anmäla sig?

Lägger till den senaste listan igen

11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Plogen
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Perni80 (Pernilla)

Hoppas alla får en bra dag idag!
    Själv sitter jag på jobbet och känner mig inte så himla sugen på att jobba idag, "bara" 25 arbetsdagar kvar...

• Addisen

Jag har också varit på den där informationen som Bezilla pratar om. Tyckte kanske inte att den gav så himla mycket men lite nyttigt kom upp.

Skuggspel
    Jag håller tummarna för er och hoppas ni får ett lånelöfte! Kan ju tänka mig att det inte är så himla kul att bo hos päronen när man väntar tillskott.

Gud va jag har tråkigt på jobbet idag, min vikarie som jag håller på att lära upp måste ju få chansen att öva på alla mina arbetsuppgifter så jag har typ inget att göra...hänger här på FL istället {#lang_emotions_wink}

• sussi81

Hej allihopa!
    Inte så ofta jag är in här och skriver men jag läser iaf emellanåt och vill gättegärna hänga med på nästa fika, så jag skriver upp mig där nu! ;) Vill ju gärna träffa er alla snart!

Jag är hemma och vabbar idag, vår lilla tvååring är genomförkyld, och nu ligger hon och sover så det blev en lugn stund här framför datorn för mig...!

FIKA 11/4
    Bezilia (Anna)
    vikh(sara)
    Happy73
    Shia
    skuggspel(sanna)
    MaraFara (Sara)
    HippYgirl (Elin)
    MumsMaräng
    Lady of Baqueta (Annika)
    Angeni (Jenny)
    Plogen
    Jolinsfaster (Ulrika)
    Perni80 (Pernilla)
    Sussi

• Plogen

Vad kul att så många kan komma nästa gång!

Lady baqueta: Det blir ju massor av folk, om du inte vill stå i köket hela dan kan vi ju ha knytis istället?

Bezilia: tack för info, min bm har inte sagt nånting om såna träffar. Och inte har vi blivit kallade till nån föräldrautbildning heller   Hon har visserligen sagt att det ska bli nån slags utbildning men inte när.

Har ni alla andra gått/blivit erbjudna föräldrautbildning?

• happy73

plogen om jag minns rätt så är det inte förrän måt slutet föräldrar utb börjar.

kul att vi blir så många på träffen vad ska vi säga för tid? för min del tar jag det gärna efter två så jag hinner vara med på Isaks simskola. Hur känner ni andra

• Addisen
    Plogen
    Ingen fara än, tycker mest det ska bli kul med så många besökare. Däremot kanske ni kan bidra med 20-40 kr eller så. Jag får räkna lite på det sen när jag handlat.

Sen din fråga om föräldrautbildning; våran börjar nästa vecka och består av 3 träffar á 1,5 timme var. Ska bli riktigt kul!

Happy73
    Tiden spelar ingen roll för min del, 14.00 passar! Vad säger ni andra?
  • Plogen

Lady baqueta: Självklart delar vi på matkostnaden. Ja, jättekul att så många kan komma, och jag beundrar alla som orkar fixa mat till så många, och dessutom är gravid! Själv är jag inte så förtjust i matlagning i vanliga fall och har ännu mindre ork/lust till det nu när jag är gravid!

14.00 funkar för mig.

Spännande med föräldrautbildningen! Jag ska till Bm nästa vecka, då ska jag fråga henne igen.

• Bezilia

Åh vad underbart med helg! Känner mig stel i kroppen av bilkörningen. Framförallt i nedre delen av ryggen och i blygdbenet framtill... vilket verkar tyda på foglossning. Någon annan som kännt av det?
    Som tur är har jag nu pratat med mn chef om hur jag ska jobba sista tiden och jag kommer att jobba sista dagen den 16/4. Sen blir det HP för min del! Då kommer jag vara öppen för fika och annat varje dag ;)

Plogen: Min förldrautbildning började ju för tre veckor sedan och vi har fyra tillfellen på 2,5 timmar. Vi har BF näst sist av de som är med så det är kanske därför vi satte igång såpass tidigt. Jag är som sagt supernöjd och om man har en bra föräldrautbildning så är kursen om förlossningen inte så jättenödvändig. Vi gick dit ändå för det passade med tiden.

Är gräsänka ikväll så nu blir det lite fredagsmys med mig själv och Let´s dance.

Kram på er!

• HippYgirl

ni som gillade loppis. det öppnar något nytt ställe på kopparlunden idag kl 10 och imorgon ska det vaar något i Abb hallen syd på rocklunda, alltså bandyhallen. Alex såg det på vlt.se tror ja. så nu vet vi vad vi ska göra hela helgen *ler*

• vikh

Lady of baqueta :hejsan där klart vi delar på kostnad för maten ,inte ska du stå för hela kalaset.Jag tycker klockan 12:00 är en bra tid som förra träffen.Ha en trevlig helg hls:(vikh)Sara!!

Svar på tråden bf-juni västerås