• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Mamsaa
    BF LISTA:

1 Oktober -
    Mamsaa (22år, B3, Kristianstad)
    Lurven83 (26år, B1, Malmö)
    Pumsig

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar
  • Pumsig
    BF LISTA:

1 Oktober -
    Pumsig (23år,B2;västervik)

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar
  • Idaar
    BF LISTA:

1 Oktober -

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar (22, B1)

Jag vill inte heller skriva ort och så nu ibörjan då det är bara min mamma som vet om att jag är gravid.
    Men jag kan berätta lite om mig själv ändå Slutade med p-piller i november, försökte med ÄL-stickor i januari och fick ett plus i januari Jag kommer ihåg att jag ville testa med ÄL-stickor för skoj skull och jag sa till min sambo att jag om det inte tar sig denna gången så tänker jag bara ta det som det kommer och jag var super lugn under januari månad. Jag tror att det kan vara en del i det, stressar man och bara vill ha barn NU NU NU NU och kan inte vänta då tror jag faktiskt att det blir svårare.
  • Hemi21
    Pumsig skrev 2010-01-29 12:24:30 följande:
    jag var i vecka 14 så det var ett sent mf men fostret hade dött i vecka 6 så kroppen var sen med att stötabort det så det blev skrapning. hur långt gången var du?? ja men be om att få göra ett vul eller ul det lugnar ju alltid att man får se o höra hjärtat:D
    Va i vecka 6, aa ska be om ett vul, när kan man se hjärtslag?
  • Ella1986

Hej tjejer!

Jag plussade i går och har, enligt mina beräkningar, BF den 5 oktober 2010. Hoppas jag får ansluta mig till er!
    Jag har inte börjat må illa ännu, men jag har molande värk i livmodern och "brännande" bröstvårtor. 

BF LISTA:

1 Oktober - 

3 Oktober- 
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober - 
    Idaar (22, B1) 
    Ella1986 (23, B1)
  • CarroW86

Halloj!!

Hoppar in här jag med :).. BF beräknad till 7 oktober, har precis gått in på vecka 5 :D.. Första barnet för mig med och det ska bli så roligt om allt går som det ska :)..

• Pumsig
    Hemi21 skrev 2010-01-29 19:20:02 följande:
    Va i vecka 6, aa ska be om ett vul, när kan man se hjärtslag?
    läste i boken "vänta barn" som jag fick sist att mellan vecka 6-8 någonstans ska man kunna se hjärtat slå.
  • Mamsaa

Jag är kanske knas.. hihi.. men har ni tänkt ut ngr namnförslag??

• Pumsig

har några namn sm jag gillar men man vet ju aldrig vad det blir men följande namn gillar vi:

bella, amanda, märtha och leia

love, alvin och wilmer

finns en massa andra namn vi gillar med men dessa e högst upp just nu:D

fast våran linus skulle heta vilmer när han låg i magen men som sagt det blev en linus:D

• Mamsaa
    Pumsig skrev 2010-01-29 22:09:37 följande:
    har några namn sm jag gillar men man vet ju aldrig vad det blir men följande namn gillar vi:bella, amanda, märtha och leialove, alvin och wilmerfinns en massa andra namn vi gillar med men dessa e högst upp just nu:Dfast våran linus skulle heta vilmer när han låg i magen men som sagt det blev en linus:D
    Okej då är de inte bara jag som är tokig och tänker på de allaredan :P hihi

de va ju fina namn!

Jag har också lite listor haha..

Wilma, Alice

Alvin, Dennis
Svar på tråden BF Oktober