• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Pumsig
    CarroW86 skrev 2010-01-30 15:41:54 följande:
    Grejen är ju att jag inte inbillar mig hungern, magen skriker verkligen efter mat.. Äter jag inte så har det hänt att jag blivit jätte yr, typ som blodsockerfall..
    jag känner igen mig magen skriker typ hela tiden MAT!!!!:D
  • Mamsaa

Vad gör man om inte karlen är hungrig??? så tråkigt o äta själv alla de tusen ggr man vill äta ;D

• CarroW86

Haha skönt att veta att man inte är ensam :P.. Mamsaa; Haha ja det problemet har jag med, oftast tjurar jag lite så då äter han med lite :P.. Haha kanske därför karlarna också blir "gravida" när vi är det :P

• Mamsaa

Hahaha jaaa :D nu fick ja min vilja igenom till slut iaf ;)

• LJ87
    Pumsig skrev 2010-01-31 08:08:25 följande:
    hur har ni det i dag allihop??
    hej!! jo här e de bara fint.. har haft ganska mycket molvärk inatt faktiskt.. brukar inte ha så mycket värk, men inat har ja känt av de ganska mycket.. annars har jag inte så mycket symtom, inte som jag har besvär av iallafall... =)

hur e de själv????
  • Mamsaa
    Pumsig skrev 2010-01-31 08:08:25 följande:
    hur har ni det i dag allihop??
    Det är bra här, känner mig alltid så trött tråååkigt..
    Mina bröst blir värre o värre de spänner och har sig jag kan inte ligga på mage och sova för då gör de ont plus att jag mår illa... knasigt!

Aptiten är de inge fel på iaf ;D
  • Pumsig

här är det ömma bröst å kissnödig konstant:D kan inte heller sova på mage lägre vilket jag brukar göra.

• CarroW86

Jag kan inte sova på mage.. Är trött konstans, men annars ingenting.. Börjar funder på om det verkligen finns ngt där inne :s..

Svar på tråden BF Oktober