BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
är i vecka 5 :D
hur mår du?
jodå molvärk till och från och lite illamående på morgonen. hur mår ni andra nu då??
känner knappt något....men det skall vara ok..:)
Någon som fler barn sedan innan??
Min mage har sagt "pang" och är "stor som ett hus"
jag har ett barn sen innan:D är ganska svullen om man jämnför med förra gången men man ska tydligen få mage fortare med andra barnet vad jag hört:D så vi är nog normala:D
Kunde inte knäppa mina jeans idag på morgonen när jag skulle till jobbet, snacka om svullen.. HEhe, men det gick över framåt dagen. Är så orolig för att få missfall, att allt ska gå fel. Hur ska man göra för att få ett tidigt ul så man kan se att det finns något där. Har haft ett missfall innan, vill inte vara med om det igen.. :/
Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^
hemi21: angående missfall så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp.