• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Mamsaa

fyll på vår namnlista =)

flickor:
    alice
    wilma

pojkar:
    dennis
    alvin

• Idaar

fyll på vår namnlista =)

flickor:
    alice
    wilma
    vilja

pojkar:
    dennis
    alvin
    caspian

• CarroW86

Blir det en pojk ska han heta William, så är det bara :).. Har inget flicknamn bestämt..

• Hemi21
    Pumsig skrev 2010-01-29 20:27:23 följande:
    läste i boken "vänta barn" som jag fick sist att mellan vecka 6-8 någonstans ska man kunna se hjärtat slå.
    Oki.. Det känns ju inte lönt att göra ett vul innan dess, det är ju det som avgör om det lever eller ej.
  • Pumsig

fyll på vår namnlista =)

flickor:
    alice
    wilma
    vilja
    naomi
    bella
    märtha

pojkar:
    dennis
    alvin
    caspian
    love
    wilmer

• Lurven83
    CarroW86 skrev 2010-01-29 20:00:32 följande:
    Halloj!!Hoppar in här jag med :).. BF beräknad till 7 oktober, har precis gått in på vecka 5 :D.. Första barnet för mig med och det ska bli så roligt om allt går som det ska :)..
    Ella1986 skrev 2010-01-29 19:58:29 följande:
    Hej tjejer! Jag plussade i går och har, enligt mina beräkningar, BF den 5 oktober 2010. Hoppas jag får ansluta mig till er! Jag har inte börjat må illa ännu, men jag har molande värk i livmodern och "brännande" bröstvårtor.  BF LISTA:1 Oktober - Mamsaa (22år, B3, Kristianstad)Lurven83 (26år, B1, Malmö)Pumsig (23år,B2;västervik)3 Oktober- LJ87 (22år, B1)5 Oktober - Idaar (22, B1)  Ella1986 (23, B1)
    välkomna! Vad skoj med fler i tråden, självklart ska ni hänga här!!
    Längtar ♥BF~101001♥26 dagar kvar till vul♥
  • Lurven83

flicka: Alina, Gabriela, Natalie

Pojke: Gabriel, Jibril, Charlie

Dem mest poppis just nu men finns fler.

Längtar ♥BF~101001♥26 dagar kvar till vul♥
  • CarroW86

Haha det är jätte knasigt, men sen jag fick plus så har typ alla symtom försvunnit :p.. Eller de finns där, men visar inga blåa ådror på brösten, men bråstvårtorna är känsliga.. Men tror att jag kände efter extra mycket innan jag plusade :p.. Är det någon mer än jag som är konstant hungrig hela tiden? Har inget illamående är bara hungrig precis jämt..

• CarroW86

Grejen är ju att jag inte inbillar mig hungern, magen skriker verkligen efter mat.. Äter jag inte så har det hänt att jag blivit jätte yr, typ som blodsockerfall..

Svar på tråden BF Oktober