• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Mamsaa
    Pumsig skrev 2010-01-29 08:14:08 följande:
    Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^hemi21: angående missfall  så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig  ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp. 
    ja harregud.. jag vill inte ens tänka på det ;D
  • Idaar

heej tjejer!
    Jag hoppas in här också. Har BF 5 oktober. Är i v. 5
    Har någons illamående börjat än?

• Hemi21
    Pumsig skrev 2010-01-29 08:14:08 följande:
    Mamsaa: oj hahahahaha undrar hur man ser ut med 5-6e barnet då^^hemi21: angående missfall  så är du inte ensam om att vara rädd jag hade ett mf i spetember i höstas och har oroat mig  ganska mycket. jag sa det när jag var på mvc ch skulle få en tid för inskrivning. så jag skulle få ett ul i vecka 10 då dom tidigast kan göra ett sa hon. men jag tror det är olika för jag vet att vissa gjort vul i vecka 6-7. men prata med mvc som du går till och säg att du är orolig och så vidare så får du säkert hjälp. 
    Tack, ska på inskrivning på tosdag, ska be om det då. Jag hade oxå mitt missfall i september. Hur långt var du gången?
  • Hemi21
    Idaar skrev 2010-01-29 09:17:22 följande:
    heej tjejer! Jag hoppas in här också. Har BF 5 oktober. Är i v. 5 Har någons illamående börjat än?
    Nej inget illamående än, men en irriterade molvärk som håller mig vaken på nätterna.. :)
  • Pumsig
    Hemi21 skrev 2010-01-29 10:17:19 följande:
    Tack, ska på inskrivning på tosdag, ska be om det då. Jag hade oxå mitt missfall i september. Hur långt var du gången?
    jag var i vecka 14 så det var ett sent mf men fostret hade dött i vecka 6 så kroppen var sen med att stötabort det så det blev skrapning. hur långt gången var du?? ja men be om att få göra ett vul eller ul det lugnar ju alltid att man får se o höra hjärtat:D
  • Lurven83

Välkommen Idaar 

BF
    LISTA:

1 Oktober - Mamsaa, Lurven83

5 Oktober - Idaar

Längtar ♥BF~101001♥27 dagar kvar till vul♥
  • Pumsig
    BF LISTA:

1 Oktober - Mamsaa, Lurven83, Pumsig

5 Oktober - Idaar
  • LJ87

jag hoppar gärna in här också... är i vecka 5, eller 4+4 nu... ska på hälsosamtal nästa vecka...

hade mf i september så jag hoppas få göra ett tidigt vul hos bm.. tror tyvärr inte jag får göra de, men man kan allid fråga... men jag tycker de känns annorlunda denna gången, sist kände jag att de va något som va fel.. denna gången känns allt bara bra, så jag är 99% säker på att vi kommer ha en bebis i oktober... =)

Lägger till mig på bf listan... =)

BF LISTA:

1 Oktober - Mamsaa, Lurven83, Pumsig

3 Oktober- LJ87

5 Oktober - Idaar
  • LJ87

vi ska inte försöka skriva lite så vi vet lite om varandra... =) ja kan börja...

LJ87
    22 år
    Slutade med piller i maj
    Första barnet
    BF 3/10

Andra får gärna skriva mer men jag känner att jag vill va lite hemlig med ort och sånt nu innan de mest kristiska veckorna är över...

• Lurven83
    LJ87, blir rörigt med så mycket text, men ska lösa det på något sätt

BF
    LISTA:

1 Oktober -
    Mamsaa
    Lurven83 (26år, B1, Malmö)
    Pumsig

3 Oktober-
    LJ87 (22år, B1)

5 Oktober -
    Idaar