• Hemi21

BF Oktober

Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
    Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)

• Svar på tråden BF Oktober
  • Pumsig

någon mer som är öm i "tjejmagen"???

• sandraaa01

igår hade jag så ont i magen att jag knappt kunde röra mig!!! trodde det va missfall.. men idag känns det som vanligt :)

• Idaar
    sandraaa01 skrev 2010-02-13 18:52:50 följande:
    igår hade jag så ont i magen att jag knappt kunde röra mig!!! trodde det va missfall.. men idag känns det som vanligt :)
    Har varit med om samma sak, åkte till Gyn akuten, allt såg bra ut och dagen efter mådde jag som vanligt, hade dock lite molande värk. Men nu känns allt bra igen
  • sandraaa01

jaa.. jag blev ju livrädd! men eftersom jag inte blödde något så väntade jag tills idag o idag var smärtan som bortblåst :)

• Pumsig

jag har haft ont lite till och från i dag har haft det tidigare i veckan med fundera på om det kunde vara växtvärk. jag kommer ju inte ihåg hur det var sist jag var gravid minnet är förkort ibland

• 2små2stora

3 kvällen i rad nu som jag mår illa på kvällen.

~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Åttan
    Pumsig skrev 2010-02-13 18:50:23 följande:
    ja det kan både vara växtvärk och de nya hormonerna som far runt i kroppen..  det är ju i "tjejmagen" som bebisen bor nu juh..
    Hoppas att vår lilla 8:a vill stanna...
  • Monki
    Pumsig skrev 2010-02-13 18:50:23 följande:
    Jag har varit det i flera dagar nu.
  • drömmaromsmått

Jag har ont lite hela tiden, ikväll var jag iväg och kollade på melodifestivalen med min jobbarkompis och vår brukare och när det var slut sa brukaren att vi h*n och jag skulle åka hem fast det var andra tjejen som jobbade, åh så jag skrattade och fan vad ont jag fick riktig kramp.

• Pumsig

skönt att höra att det är fler som sagt kommer ju inte riktigt ihåg hur det var när jag vänta linus men jag var nog öm i magen då med fast jag inte vill minnas det hur ska ni fira alla hjärtans dag nu då?? jag fick rosor igår och i dag ska vi i väg på middag hos min mormor så det blir ng en mysig dag med god mat bara aptiten är som den ska!

Svar på tråden BF Oktober