BF Oktober
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Hej har precis fått reda på att jag är gravid. Är första barnet.
Tänkte att dom med BF oktober kunde samlas här och prata av sig lite.. :)
Någon som har klåda över hela kroppen? Jag tror att jag blir tokig snart. Jag vet inte om det har med graviditeten att göra, men har läst att det är många som får så. Jävligt jobbigt är det iallafall =)
Hur mår ni annars idag?
Själv mår jag lite illa till och från, är fruktansvärt trött vilket pojkvännen inte uppskattar han tycker jag är tråkig =), får lätt ont i ryggen, lite molvärk då och då, fiser och rapar i ett känns det som och sist men inte minst denna klåda.
En fråga bara: Hur räknar ni vilken vecka ni är i? på vissa ställen stär det ju si och andra så. Om jag är v5+6 så är jag väl i vecka 6? man räknar väl den veckan man går in i eller har jag fattat helt fel? kanske är en dum fråga men jag kan inte sånt här, det är första gången och det är ju lite förvirrande när det står olika på olika sidor =)
Blääää. Vaknade inatt och kände mig jätteyr, hela rummet snurrade och sen fick jag gå upp och kräkas. Graviditetskräk eller magsjukakräk, ingen aning. Trevligt var det inte. ![]()
Jag har haft riktig molvärk och oxå varit rädd för missfall. Hade i början på veckan lite lite lite ljustrosa på pappret och kände då på tappen som va lite blodig. Det kan bli så ibörjan när det växer. Plus att jag har känslig tapp,men gud va orolig man blir!
Jag går in i vecka 7 i morgon ![]()
Jag gick in i V 7 i onsdags. å mina symtom är samma lika som de har varit...